Subaru reklám valódi tűzvész felvételekkel
Az autómárka új hirdetése hangsúlyozza a tűzvészhelyzet súlyosságát, és megmutatja, hogy milyen lépéseket tesz az elveszített erdők helyreállítására a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezésen és félmillió fa ültetésén keresztül.
Az amerikai Subaru új reklámfilmmel rukkorlt elő a múlt héten, amellyel a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezését is támogatja.
Katasztrófa sokk
A 60 és 30 másodperces spotok, a Marketing Dive közlése szerint, a Kalifornia különböző ökoszisztémáit pusztító tűzvészhelyzetekre összpontosítanak. Az új kreatív Stuart Palley fotóriporter valódi felvételeit használja, amelyeken közvetítés közben saját Subaruja is feltűnik. A félelmetes helyszíni jelentés a tomboló lángokat egészen közelről mutatja meg azzal a céllal, hogy figyelmet irányítson a tüzek okozta károk súlyosságára. Az autómárka a környezetvédelemre érzékeny célcsoportokat szólítja meg ezzel az üzenettel.
Tettek mezeje
A Subaru nem félelemkeltésre vagy szenzációhajhászásra törekszik, hanem valóban a tettek mezejére lépett az erdők újratelepítése érdekében. A nemes cél eléréséért az autómárka elindította a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezést.
A reklámfilm célja a Subaru és a Nemzeti Erdészeti Alapítvány (NFF, National Forest Foundation) közötti partnerség kiemelése, amely révén az autógyártó és kiskereskedői segítik az elveszített erdők helyreállítását és 500 000 fa ültetéséhez járulnak hozzá a következő négy évben.
Kapcsolódó cikkeink
Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Feltámadt a túró: újra hasít az amerikai tejipar
Közel húsz éve tartó csökkenés után újra felfelé ível a…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >