Subaru reklám valódi tűzvész felvételekkel
Az autómárka új hirdetése hangsúlyozza a tűzvészhelyzet súlyosságát, és megmutatja, hogy milyen lépéseket tesz az elveszített erdők helyreállítására a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezésen és félmillió fa ültetésén keresztül.
Az amerikai Subaru új reklámfilmmel rukkorlt elő a múlt héten, amellyel a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezését is támogatja.
Katasztrófa sokk
A 60 és 30 másodperces spotok, a Marketing Dive közlése szerint, a Kalifornia különböző ökoszisztémáit pusztító tűzvészhelyzetekre összpontosítanak. Az új kreatív Stuart Palley fotóriporter valódi felvételeit használja, amelyeken közvetítés közben saját Subaruja is feltűnik. A félelmetes helyszíni jelentés a tomboló lángokat egészen közelről mutatja meg azzal a céllal, hogy figyelmet irányítson a tüzek okozta károk súlyosságára. Az autómárka a környezetvédelemre érzékeny célcsoportokat szólítja meg ezzel az üzenettel.
Tettek mezeje
A Subaru nem félelemkeltésre vagy szenzációhajhászásra törekszik, hanem valóban a tettek mezejére lépett az erdők újratelepítése érdekében. A nemes cél eléréséért az autómárka elindította a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezést.
A reklámfilm célja a Subaru és a Nemzeti Erdészeti Alapítvány (NFF, National Forest Foundation) közötti partnerség kiemelése, amely révén az autógyártó és kiskereskedői segítik az elveszített erdők helyreállítását és 500 000 fa ültetéséhez járulnak hozzá a következő négy évben.
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >