Subaru reklám valódi tűzvész felvételekkel
Az autómárka új hirdetése hangsúlyozza a tűzvészhelyzet súlyosságát, és megmutatja, hogy milyen lépéseket tesz az elveszített erdők helyreállítására a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezésen és félmillió fa ültetésén keresztül.
Az amerikai Subaru új reklámfilmmel rukkorlt elő a múlt héten, amellyel a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezését is támogatja.
Katasztrófa sokk
A 60 és 30 másodperces spotok, a Marketing Dive közlése szerint, a Kalifornia különböző ökoszisztémáit pusztító tűzvészhelyzetekre összpontosítanak. Az új kreatív Stuart Palley fotóriporter valódi felvételeit használja, amelyeken közvetítés közben saját Subaruja is feltűnik. A félelmetes helyszíni jelentés a tomboló lángokat egészen közelről mutatja meg azzal a céllal, hogy figyelmet irányítson a tüzek okozta károk súlyosságára. Az autómárka a környezetvédelemre érzékeny célcsoportokat szólítja meg ezzel az üzenettel.
Tettek mezeje
A Subaru nem félelemkeltésre vagy szenzációhajhászásra törekszik, hanem valóban a tettek mezejére lépett az erdők újratelepítése érdekében. A nemes cél eléréséért az autómárka elindította a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezést.
A reklámfilm célja a Subaru és a Nemzeti Erdészeti Alapítvány (NFF, National Forest Foundation) közötti partnerség kiemelése, amely révén az autógyártó és kiskereskedői segítik az elveszített erdők helyreállítását és 500 000 fa ültetéséhez járulnak hozzá a következő négy évben.
Kapcsolódó cikkeink
Steril legyekkel védekezik Amerika a húsfaló parazita ellen – újra leállt a mexikói állatexport
Újra felfüggesztette a mexikói élőállat-importot az Egyesült Államok, miután ismét…
Tovább olvasom >Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >Tűz ütött ki a kaposvári Kometa húsüzemben, nem sérült meg senki
Hétfő hajnalban tűz keletkezett a Kometa kaposvári húsüzemének egyik kiszolgáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >