Subaru reklám valódi tűzvész felvételekkel
Az autómárka új hirdetése hangsúlyozza a tűzvészhelyzet súlyosságát, és megmutatja, hogy milyen lépéseket tesz az elveszített erdők helyreállítására a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezésen és félmillió fa ültetésén keresztül.
Az amerikai Subaru új reklámfilmmel rukkorlt elő a múlt héten, amellyel a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezését is támogatja.
Katasztrófa sokk
A 60 és 30 másodperces spotok, a Marketing Dive közlése szerint, a Kalifornia különböző ökoszisztémáit pusztító tűzvészhelyzetekre összpontosítanak. Az új kreatív Stuart Palley fotóriporter valódi felvételeit használja, amelyeken közvetítés közben saját Subaruja is feltűnik. A félelmetes helyszíni jelentés a tomboló lángokat egészen közelről mutatja meg azzal a céllal, hogy figyelmet irányítson a tüzek okozta károk súlyosságára. Az autómárka a környezetvédelemre érzékeny célcsoportokat szólítja meg ezzel az üzenettel.
Tettek mezeje
A Subaru nem félelemkeltésre vagy szenzációhajhászásra törekszik, hanem valóban a tettek mezejére lépett az erdők újratelepítése érdekében. A nemes cél eléréséért az autómárka elindította a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezést.
A reklámfilm célja a Subaru és a Nemzeti Erdészeti Alapítvány (NFF, National Forest Foundation) közötti partnerség kiemelése, amely révén az autógyártó és kiskereskedői segítik az elveszített erdők helyreállítását és 500 000 fa ültetéséhez járulnak hozzá a következő négy évben.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >Tojásvám Amerikában: újabb drágulási hullám jöhet az élelmiszerpiacon
Donald Trump újabb vámintézkedései az amerikai mezőgazdasági szektor egyik legérzékenyebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >