Erős harmadik negyedévet zárt a Henkel
2017 harmadik negyedévében a Henkel árbevétele 4,9%-os növekedéssel 4981 millió euróra nőtt. A szerves árbevétel, melybe a külföldi valutaárfolyamok hatásai és a felvásárlások/befektetésmegszüntetések nem tartoznak bele, 3,0%-os növekedést mutatott. A korrigált üzemi eredmény (EBIT) 7,1%-kal 897 millió euróra növekedett.
Az Adhesive Technologies üzletág erős, 4,9%-os szerves árbevétel-növekedést ért el. A Beauty Care üzletág 0,5%-os szerves árbevétel-növekedést, míg a Laundry & Home Care üzletág erős, 1,8%-os szerves árbevétel-növekedést jelentett.
A globális Darex Packaging Technologies cég, a Sonderhoff Group és a Nattura Laboratorios akvizícióinak sikeres lezárásával a Henkel tovább erősítette üzleti portfólióját.
A fejlődő piacok ismét átlag feletti mértékben járultak hozzá a csoport szerves növekedéséhez, nagyon erős, 5,0%-os növekedést mutatva a szerves árbevétel terén. A fejlett piacok 1,5%-os pozitív szerves árbevétel-növekedést értek el.
A nyugat-európai régióban a szerves árbevétel az előző év azonos negyedévéhez képest azonos szinten maradt. Minden egyéb régió növelni tudta szerves árbevételét. Kelet-Európában az árbevétel 4,8%-kal nőtt. //
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >