Erős harmadik negyedévet zárt a Henkel
2017 harmadik negyedévében a Henkel árbevétele 4,9%-os növekedéssel 4981 millió euróra nőtt. A szerves árbevétel, melybe a külföldi valutaárfolyamok hatásai és a felvásárlások/befektetésmegszüntetések nem tartoznak bele, 3,0%-os növekedést mutatott. A korrigált üzemi eredmény (EBIT) 7,1%-kal 897 millió euróra növekedett.
Az Adhesive Technologies üzletág erős, 4,9%-os szerves árbevétel-növekedést ért el. A Beauty Care üzletág 0,5%-os szerves árbevétel-növekedést, míg a Laundry & Home Care üzletág erős, 1,8%-os szerves árbevétel-növekedést jelentett.
A globális Darex Packaging Technologies cég, a Sonderhoff Group és a Nattura Laboratorios akvizícióinak sikeres lezárásával a Henkel tovább erősítette üzleti portfólióját.
A fejlődő piacok ismét átlag feletti mértékben járultak hozzá a csoport szerves növekedéséhez, nagyon erős, 5,0%-os növekedést mutatva a szerves árbevétel terén. A fejlett piacok 1,5%-os pozitív szerves árbevétel-növekedést értek el.
A nyugat-európai régióban a szerves árbevétel az előző év azonos negyedévéhez képest azonos szinten maradt. Minden egyéb régió növelni tudta szerves árbevételét. Kelet-Európában az árbevétel 4,8%-kal nőtt. //
Kapcsolódó cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >