Stresszmentes szünet az új táblás KITKAT csokoládéval
Az elmúlt időszak nem volt könnyű, szinte mindenkinek új kihívásokkal kellett szembenéznie. Április a stressz elleni küzdelem hónapja, ami egyúttal figyelmeztet minket arra, hogy a sűrű teendők között mindig szánjunk néhány percet a feltöltődésre, így a KITKAT közel 50 éves híres szlogenje most különösen aktuális: „Have a break, have a KITKAT.” Az új, háromféle ízvariánssal jelentkező táblás KITKAT csokoládék nemcsak kényeztetik az érzékeket, de két meeting vagy akár két tanóra között is segítenek a kikapcsolódásban.
A hazai fogyasztók már megszokhatták, hogy a KITKAT minden évben különleges ízekkel lepi meg őket: a Ruby és a Matcha variánsok után tavaly a fehércsokoládés-karamellás KITKAT Gold jelent meg a boltok polcain. A márka idén három új táblás csokoládéval jelentkezik, amelyek prémium ízükkel és márványos mintájukkal feldobják a stresszmentes szüneteket, nagyobb méretüknél fogva pedig a családdal és a kollégákkal is megoszthatók.
A KITKAT Dupla Csokoládé minden eddiginél magasabb kakaótartalommal rendelkezik a gazdagabb csokoládéíz érdekében. Az Ínyenc Kókusz fehér- és tejcsokoládé mintázatát kókusz és mandula ízek bolondítják meg. A Karamellás Capuccino variánsnál pedig a tej és a karamellizált csokoládé keveredése kölcsönöz elegáns megjelenést, imitálva a capuccino mintáját.
Kapcsolódó cikkeink
KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Luxus lett a Valentin-napi csokiajándékozás
Belgiumban a Valentin-napi csokoládék eddig a szerelem hevességét szimbolizálták, idén…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >