Stresszmentes szünet az új táblás KITKAT csokoládéval
Az elmúlt időszak nem volt könnyű, szinte mindenkinek új kihívásokkal kellett szembenéznie. Április a stressz elleni küzdelem hónapja, ami egyúttal figyelmeztet minket arra, hogy a sűrű teendők között mindig szánjunk néhány percet a feltöltődésre, így a KITKAT közel 50 éves híres szlogenje most különösen aktuális: „Have a break, have a KITKAT.” Az új, háromféle ízvariánssal jelentkező táblás KITKAT csokoládék nemcsak kényeztetik az érzékeket, de két meeting vagy akár két tanóra között is segítenek a kikapcsolódásban.
A hazai fogyasztók már megszokhatták, hogy a KITKAT minden évben különleges ízekkel lepi meg őket: a Ruby és a Matcha variánsok után tavaly a fehércsokoládés-karamellás KITKAT Gold jelent meg a boltok polcain. A márka idén három új táblás csokoládéval jelentkezik, amelyek prémium ízükkel és márványos mintájukkal feldobják a stresszmentes szüneteket, nagyobb méretüknél fogva pedig a családdal és a kollégákkal is megoszthatók.
A KITKAT Dupla Csokoládé minden eddiginél magasabb kakaótartalommal rendelkezik a gazdagabb csokoládéíz érdekében. Az Ínyenc Kókusz fehér- és tejcsokoládé mintázatát kókusz és mandula ízek bolondítják meg. A Karamellás Capuccino variánsnál pedig a tej és a karamellizált csokoládé keveredése kölcsönöz elegáns megjelenést, imitálva a capuccino mintáját.
Kapcsolódó cikkeink
A Formula-1-ben debütál a KitKat
A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz…
Tovább olvasom >Készlethiány és sztrájk miatt nőhet a banán, a csoki és az alkohol ára
A keleti és az Öböl-menti kikötőkben dolgozó part menti munkások…
Tovább olvasom >Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
A Mars Wrigley UK 34 év után ismét elérhetővé teszi…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >