Stratégiák recesszióban
A Kirowski és a GfK Hungária kezdeményezésére, „Marketing- és kommunikációs stratégiák lassuló gazdaságban” címmel műhelybeszélgetést szervezett október harmincadikán a Magyar Fogyasztói Platform.A neves szakemberek többek között arra is rávilágítottak, mennyire fontos az előrelátó marketingstratégia gazdasági recesszió idején, továbbá, hogy a fogyasztók alaposabb megismerése jelentheti az egyik megoldást a piaci pozíció megőrzésére.
Több hozzászóló is kiemelte, lényeges, hogy a jelenlegi helyzetben ne csökkenjen a vállalatok kommunikációjának intenzitása. Esetenként a marketingköltségek átcsoportosítása lenne fontosabb, így például a sokkal költségesebb ATL-kommunikáció szerepét átveheti az intenzívebb PR- és BTL-kommunikáció.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >