Stratégiák recesszióban
A Kirowski és a GfK Hungária kezdeményezésére, „Marketing- és kommunikációs stratégiák lassuló gazdaságban” címmel műhelybeszélgetést szervezett október harmincadikán a Magyar Fogyasztói Platform.A neves szakemberek többek között arra is rávilágítottak, mennyire fontos az előrelátó marketingstratégia gazdasági recesszió idején, továbbá, hogy a fogyasztók alaposabb megismerése jelentheti az egyik megoldást a piaci pozíció megőrzésére.
Több hozzászóló is kiemelte, lényeges, hogy a jelenlegi helyzetben ne csökkenjen a vállalatok kommunikációjának intenzitása. Esetenként a marketingköltségek átcsoportosítása lenne fontosabb, így például a sokkal költségesebb ATL-kommunikáció szerepét átveheti az intenzívebb PR- és BTL-kommunikáció.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elindult a hazai dinnyeszezon
Elindult a hazai dinnyeszezon, az elmúlt néhány évvel ellentétben jó…
Tovább olvasom >Borús nyárkezdetet jelez Németországnak a DIW konjunktúra-barométere
Nem kecsegteti derűs kilátásokkal a német gazdaságot a második negyedévre…
Tovább olvasom >Júniusban újabb inflációs rekord alakult ki az euróövezetben
Az euróövezet éves inflációs rátája júniusban új rekordra, 8,6 százalékra…
Tovább olvasom >