Stratégiák recesszióban
A Kirowski és a GfK Hungária kezdeményezésére, „Marketing- és kommunikációs stratégiák lassuló gazdaságban” címmel műhelybeszélgetést szervezett október harmincadikán a Magyar Fogyasztói Platform.A neves szakemberek többek között arra is rávilágítottak, mennyire fontos az előrelátó marketingstratégia gazdasági recesszió idején, továbbá, hogy a fogyasztók alaposabb megismerése jelentheti az egyik megoldást a piaci pozíció megőrzésére.
Több hozzászóló is kiemelte, lényeges, hogy a jelenlegi helyzetben ne csökkenjen a vállalatok kommunikációjának intenzitása. Esetenként a marketingköltségek átcsoportosítása lenne fontosabb, így például a sokkal költségesebb ATL-kommunikáció szerepét átveheti az intenzívebb PR- és BTL-kommunikáció.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >