Stratégiák recesszióban
A Kirowski és a GfK Hungária kezdeményezésére, „Marketing- és kommunikációs stratégiák lassuló gazdaságban” címmel műhelybeszélgetést szervezett október harmincadikán a Magyar Fogyasztói Platform.A neves szakemberek többek között arra is rávilágítottak, mennyire fontos az előrelátó marketingstratégia gazdasági recesszió idején, továbbá, hogy a fogyasztók alaposabb megismerése jelentheti az egyik megoldást a piaci pozíció megőrzésére.
Több hozzászóló is kiemelte, lényeges, hogy a jelenlegi helyzetben ne csökkenjen a vállalatok kommunikációjának intenzitása. Esetenként a marketingköltségek átcsoportosítása lenne fontosabb, így például a sokkal költségesebb ATL-kommunikáció szerepét átveheti az intenzívebb PR- és BTL-kommunikáció.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >