Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 22. 09:13

Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás komplex elemzése terén egyik vezető tanácsadó céggel, a Circanával.

A partnerség révén a SPAR az egyes piacain hozzáférést kap a Circana technológiai megoldásához, a Liquid Data-hoz, amely a világ egyik legnagyobb fogyasztói adatforrását integrálja. Az együttműködés lehetővé teszi a vásárlói hűséggel kapcsolatos átfogó insightokat, az adatokon alapuló trendek azonosítását a mesterséges intelligencia segítségével, valamint a vásárlóközpontú kezdeményezések támogatását.

A folyamatosan változó kiskereskedelmi környezetben a SPAR számára elsődleges prioritást a vásárlói igények jelentik. A SPAR szervezetei az egyes országokban a Circana szakértőinek segítségével képesek lesznek a platformot üzleti teljesítményük javítására és ügyfélközpontú stratégiáik fejlesztésére használni.

A partnerség révén a SPAR hatékonyabban tudja azonosítani célközönségét, aktiválni marketingkezdeményezéseit, és mérni kampányai hatékonyságát.

SPAR International

Kapcsolódó cikkeink