Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás komplex elemzése terén egyik vezető tanácsadó céggel, a Circanával.
A partnerség révén a SPAR az egyes piacain hozzáférést kap a Circana technológiai megoldásához, a Liquid Data-hoz, amely a világ egyik legnagyobb fogyasztói adatforrását integrálja. Az együttműködés lehetővé teszi a vásárlói hűséggel kapcsolatos átfogó insightokat, az adatokon alapuló trendek azonosítását a mesterséges intelligencia segítségével, valamint a vásárlóközpontú kezdeményezések támogatását.
A folyamatosan változó kiskereskedelmi környezetben a SPAR számára elsődleges prioritást a vásárlói igények jelentik. A SPAR szervezetei az egyes országokban a Circana szakértőinek segítségével képesek lesznek a platformot üzleti teljesítményük javítására és ügyfélközpontú stratégiáik fejlesztésére használni.
A partnerség révén a SPAR hatékonyabban tudja azonosítani célközönségét, aktiválni marketingkezdeményezéseit, és mérni kampányai hatékonyságát.
SPAR International
Kapcsolódó cikkeink
A háztartási gépeink felett is átveszi az uralmat a mesterséges intelligencia?
A valóságban nem is létező online személyek, két kattintással létrehozott…
Tovább olvasom >Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia segítheti a munkaerőképzést
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása a munkaerőképzésben válaszokat adhat a…
Tovább olvasom >További cikkeink
100 termék ára csökkent a PENNY-ben
A PENNY 2025 januárjától közel 100 termék árát csökkentette tartósan,…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Nehéz jó háztartási gépet választani
Egy új háztartási gép vagy elektronikai eszköz valódi költsége nem…
Tovább olvasom >