Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás komplex elemzése terén egyik vezető tanácsadó céggel, a Circanával.
A partnerség révén a SPAR az egyes piacain hozzáférést kap a Circana technológiai megoldásához, a Liquid Data-hoz, amely a világ egyik legnagyobb fogyasztói adatforrását integrálja. Az együttműködés lehetővé teszi a vásárlói hűséggel kapcsolatos átfogó insightokat, az adatokon alapuló trendek azonosítását a mesterséges intelligencia segítségével, valamint a vásárlóközpontú kezdeményezések támogatását.
A folyamatosan változó kiskereskedelmi környezetben a SPAR számára elsődleges prioritást a vásárlói igények jelentik. A SPAR szervezetei az egyes országokban a Circana szakértőinek segítségével képesek lesznek a platformot üzleti teljesítményük javítására és ügyfélközpontú stratégiáik fejlesztésére használni.
A partnerség révén a SPAR hatékonyabban tudja azonosítani célközönségét, aktiválni marketingkezdeményezéseit, és mérni kampányai hatékonyságát.
SPAR International
Kapcsolódó cikkeink
Tőzsdére készül a német DeepL mesterséges intelligencia startup
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagyker 2025: növekedés marzsnyomásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A mobilbankolás a mindennapok része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >