Stratégiai megállapodást kötöttek az óriások Kínában
Az Alibaba Group Holding Limited, az Auchan Retail S. A. és a Ruentex Group stratégiai megállapodást kötöttek, amelynek értelmében egyesítik a hagyományos (offline) és a digitális (online) kereskedelemben szerzett tapasztalataikat, hogy új értékesítési lehetőségeket fedezzenek fel a kínai élelmiszer-kereskedelem területén. Az együttműködés keretében a három cég növeli részesedését a Sun Art cégben, illetve az Auchan Retail folytatja a Sun Art leányvállalatának konszolidálását.
A Sun Art Kína egyik vezető több csatornás élelmiszer-kereskedője, amely a 2017. június 30-i adatok szerint összesen mintegy 12 millió négyzetméter eladóteret üzemeltet. Jelenleg 446 hipermarkettel rendelkezik Kínában RT-Mart és Auchan márkanév alatt. Emellett szupermarketeket és „Auchan Minute” néven ún. személyzet nélküli üzleteket is üzemeltet.
A megállapodás az Alibaba „New Retail” jövőképét tükrözi: teljes mértékben kihasználni az online jelenlét és az új technológiák nyújtotta lehetőségeket, emellett szorosan együttműködni a kereskedelmi partnerekkel, és így biztosítani a zökkenőmentes online és offline vásárlói élményt a kínai vásárlóknak. Az együttműködés összhangban van az Auchan Retail 2025-ös „Az Auchan megváltoztatja az életet” jövőképével.
A három vállalat az erőforrásainak egyesítésével lehetővé teszi a Sun Art számára, hogy kihasználja az Alibaba digitális ökoszisztémájának előnyeit. Digitalizál és új kereskedelmi megoldásokat vezet be a Sun Art boltokban (RT-Mart és Auchan), beleértve az online és offline integrációt a tökéletes kiszolgálásért és a személyre szabott ügyfélélményért. //
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Egészségügyi szolgáltatást kínál az Auchan Retail Portugáliában
Az Auchan Retail Auchan Cuida márkájának bevezetésével az egészségügyi szolgáltatói…
Tovább olvasom >Harminc év után kivonul a spanyol Dia Portugáliából
A spanyol Dia Group kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy megállapodott az…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >