Stratégiai megállapodás a Kékkúti és a Rauch között
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. stratégiai kereskedelmi együttműködésre lépett a Rauch Hungária Kft-vel. A megállapodás értelmében idén januártól a Rauch kereskedelmi képviselői csapata a piacvezető Kékkúti termékeinek értékesítését is ellátja a kiskereskedelmi szektorban. Tavaly júniustól a két vállalat a HoReCa ágazatban is együttműködik.
Az ország egész területére kiterjedő, értékesítési együttműködést írt alá a hazai piacvezető Kékkúti Ásványvíz Zrt. és a Rauch Hungária Kft., amelynek köszönhetően hatékonyabb és nagyobb lefedettségű közös értékesítési háttérrel bír a két vállalat. A legnagyobb hazai ásványvíz palackozó, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. termékeinek – a Káli-medencéből származó Theodora ásványvíz, a Nestlé Aquarel forrásvíz, valamint a Nestlé Waters itthon is forgalmazott prémium márkái, a Perrier, az Acqua Panna és a S. Pellegrino – képviseletét a Rauch professzionális értékesítési képviselői látják el. Így a legnagyobb hazai gyümölcsfeldolgozó és -gyártó vállalat – a Happy Day, a Bravo, az Ice Tea, a Yippy és a Nativa saját márkái mellett – ásványvízzel is megjelenik az értékesítési pontokon.
Az együttműködés a kiskereskedelmi és a HoReCa szektor igényeinek még hatékonyabb kielégítésére jött létre. Idén januártól a Rauch értékesítési képviselői a piacvezető Kékkúti képviseletében látogatják a szupermarketeket és a hazai üzletláncokat – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >