Stratégiai együttműködést írt alá a HEINEKEN és a Design Terminál
Hároméves együttműködési megállapodást írt alá Joris Huijsmans, a Heineken Hungária Zrt. vezérigazgatója és Böszörményi-Nagy Gergely, a Design Terminál főigazgatója 2014. november 18-án, amelynek célja a magyar kreatívipar támogatása. A stratégiai megállapodás értelmében a HEINEKEN megerősíti elkötelezettségét a Design Terminál által szervezett kreatívipari szakkiállítások és vásárok támogatásában, és a jövőben minden, az ágazatot érintő kezdeményezésében a Design Terminált kéri fel szakmai partnerének.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >