Stratégiai együttműködést írt alá a HEINEKEN és a Design Terminál
Hároméves együttműködési megállapodást írt alá Joris Huijsmans, a Heineken Hungária Zrt. vezérigazgatója és Böszörményi-Nagy Gergely, a Design Terminál főigazgatója 2014. november 18-án, amelynek célja a magyar kreatívipar támogatása. A stratégiai megállapodás értelmében a HEINEKEN megerősíti elkötelezettségét a Design Terminál által szervezett kreatívipari szakkiállítások és vásárok támogatásában, és a jövőben minden, az ágazatot érintő kezdeményezésében a Design Terminált kéri fel szakmai partnerének.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >