Stratégiai együttműködésre lépett az Aldi Nord a Trigo Visionnel
Stratégiai partnerséget kötött az Aldi Nord diszkontáruház a Trigo Vision technológiai céggel a vásárlást megkönnyítő megoldások bevezetése érdekében.
A diszkontlánc a Trigóval együttműködve már teszteli a hollandiai Utrechtben az Aldi Shop & Go pénztár nélküli üzletkoncepciót.
Sinanudin Omerhodzic, az Aldi Nord technológiai vezetője a következőket nyilatkozta: „A diszkont kiskereskedelemben jövőbeli sikerünk érdekében a technológiának és az üzletnek kéz a kézben kell járnia. A Trigóval való szoros együttműködésünk pontosan ebben segít, hiszen a maga területén két valódi szakértő vállalatot egyesít.
„Az utrechti együttműködés során jól látszott, hogy azonos értékeket képviselünk, és hogy erőinket egyesítve képesek vagyunk gyors, lényegre törő megoldásokat kifejleszteni úgy, hogy közben folyamatosan a vásárlók igényeit tartjuk szem előtt.”
Az Aldi Nord és a Trigo az utrechti áruházban használt technológiát tervezi továbbfejleszteni, és ehhez biztosít keretet a stratégiai partneri kapcsolat.
A felek tervezik a technológiát más szoftveralkalmazásokkal, például a valós idejű készletellenőrzővel összekapcsolni annak érdekében, hogy minimalizálják a készlethiányt, illetve a lejárt árucikkek mennyiségét, továbbá hogy az áruházi folyamatokat és az ellátási láncot előzetesen ellenőrizhessék.
Az utrechti Shop & Go üzletkoncepció „tesztkörnyezetként” szolgál majd az Aldi Nord és a Trigo számára a partnerség keretében kifejlesztett egyéb digitális megoldásokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti az Eroski nagycsaládos diszkontprogramját
A spanyol Eroski bejelentette, hogy további hét üzletre kiterjeszti nagycsaládos…
Tovább olvasom >Portugáliában lép piacra a holland Action diszkontlánc
Megnyitotta első üzletét a holland Action diszkontlánc Portugáliában, Vila Nova…
Tovább olvasom >Átkereszteli sajátmárkás kávécsaládját az Aldi Portugáliában
Barissimo néven új márkanevet vezetett be a német Aldi Moreno…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >