Stratégiai együttműködésre lépett az Aldi Nord a Trigo Visionnel
Stratégiai partnerséget kötött az Aldi Nord diszkontáruház a Trigo Vision technológiai céggel a vásárlást megkönnyítő megoldások bevezetése érdekében.
A diszkontlánc a Trigóval együttműködve már teszteli a hollandiai Utrechtben az Aldi Shop & Go pénztár nélküli üzletkoncepciót.
Sinanudin Omerhodzic, az Aldi Nord technológiai vezetője a következőket nyilatkozta: „A diszkont kiskereskedelemben jövőbeli sikerünk érdekében a technológiának és az üzletnek kéz a kézben kell járnia. A Trigóval való szoros együttműködésünk pontosan ebben segít, hiszen a maga területén két valódi szakértő vállalatot egyesít.
„Az utrechti együttműködés során jól látszott, hogy azonos értékeket képviselünk, és hogy erőinket egyesítve képesek vagyunk gyors, lényegre törő megoldásokat kifejleszteni úgy, hogy közben folyamatosan a vásárlók igényeit tartjuk szem előtt.”
Az Aldi Nord és a Trigo az utrechti áruházban használt technológiát tervezi továbbfejleszteni, és ehhez biztosít keretet a stratégiai partneri kapcsolat.
A felek tervezik a technológiát más szoftveralkalmazásokkal, például a valós idejű készletellenőrzővel összekapcsolni annak érdekében, hogy minimalizálják a készlethiányt, illetve a lejárt árucikkek mennyiségét, továbbá hogy az áruházi folyamatokat és az ellátási láncot előzetesen ellenőrizhessék.
Az utrechti Shop & Go üzletkoncepció „tesztkörnyezetként” szolgál majd az Aldi Nord és a Trigo számára a partnerség keretében kifejlesztett egyéb digitális megoldásokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Steffi Graf és Andre Agassi lehet a Lidl új arca
A Lidl világhírű sportoló párossal erősítheti sportmárkáját, a Crivitet. A…
Tovább olvasom >Aldi USA 170 üzletet ad el a Winn-Dixie és Harveys hálózatából
Az Aldi US megállapodott körülbelül 170 Winn-Dixie és Harveys Supermarket…
Tovább olvasom >Káosz, döntésképtelenség és bizonytalanság – ezért késik a Mere magyarországi nyitása
Több mint fél éve késik az orosz Mere diszkontlánc első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >