Stratégiai együttműködésre lépett az Aldi Nord a Trigo Visionnel
Stratégiai partnerséget kötött az Aldi Nord diszkontáruház a Trigo Vision technológiai céggel a vásárlást megkönnyítő megoldások bevezetése érdekében.
A diszkontlánc a Trigóval együttműködve már teszteli a hollandiai Utrechtben az Aldi Shop & Go pénztár nélküli üzletkoncepciót.
Sinanudin Omerhodzic, az Aldi Nord technológiai vezetője a következőket nyilatkozta: „A diszkont kiskereskedelemben jövőbeli sikerünk érdekében a technológiának és az üzletnek kéz a kézben kell járnia. A Trigóval való szoros együttműködésünk pontosan ebben segít, hiszen a maga területén két valódi szakértő vállalatot egyesít.
„Az utrechti együttműködés során jól látszott, hogy azonos értékeket képviselünk, és hogy erőinket egyesítve képesek vagyunk gyors, lényegre törő megoldásokat kifejleszteni úgy, hogy közben folyamatosan a vásárlók igényeit tartjuk szem előtt.”
Az Aldi Nord és a Trigo az utrechti áruházban használt technológiát tervezi továbbfejleszteni, és ehhez biztosít keretet a stratégiai partneri kapcsolat.
A felek tervezik a technológiát más szoftveralkalmazásokkal, például a valós idejű készletellenőrzővel összekapcsolni annak érdekében, hogy minimalizálják a készlethiányt, illetve a lejárt árucikkek mennyiségét, továbbá hogy az áruházi folyamatokat és az ellátási láncot előzetesen ellenőrizhessék.
Az utrechti Shop & Go üzletkoncepció „tesztkörnyezetként” szolgál majd az Aldi Nord és a Trigo számára a partnerség keretében kifejlesztett egyéb digitális megoldásokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >Készpénzfelvételi szolgáltatást vezet be az Aldi Nord Németországban
2024. október 14-től minden németországi üzletében lehetővé teszi az Aldi…
Tovább olvasom >A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >