Stratégiai együttműködésre lépett az Aldi Nord a Trigo Visionnel
Stratégiai partnerséget kötött az Aldi Nord diszkontáruház a Trigo Vision technológiai céggel a vásárlást megkönnyítő megoldások bevezetése érdekében.
A diszkontlánc a Trigóval együttműködve már teszteli a hollandiai Utrechtben az Aldi Shop & Go pénztár nélküli üzletkoncepciót.
Sinanudin Omerhodzic, az Aldi Nord technológiai vezetője a következőket nyilatkozta: „A diszkont kiskereskedelemben jövőbeli sikerünk érdekében a technológiának és az üzletnek kéz a kézben kell járnia. A Trigóval való szoros együttműködésünk pontosan ebben segít, hiszen a maga területén két valódi szakértő vállalatot egyesít.
„Az utrechti együttműködés során jól látszott, hogy azonos értékeket képviselünk, és hogy erőinket egyesítve képesek vagyunk gyors, lényegre törő megoldásokat kifejleszteni úgy, hogy közben folyamatosan a vásárlók igényeit tartjuk szem előtt.”
Az Aldi Nord és a Trigo az utrechti áruházban használt technológiát tervezi továbbfejleszteni, és ehhez biztosít keretet a stratégiai partneri kapcsolat.
A felek tervezik a technológiát más szoftveralkalmazásokkal, például a valós idejű készletellenőrzővel összekapcsolni annak érdekében, hogy minimalizálják a készlethiányt, illetve a lejárt árucikkek mennyiségét, továbbá hogy az áruházi folyamatokat és az ellátási láncot előzetesen ellenőrizhessék.
Az utrechti Shop & Go üzletkoncepció „tesztkörnyezetként” szolgál majd az Aldi Nord és a Trigo számára a partnerség keretében kifejlesztett egyéb digitális megoldásokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Egyesülést fontolgathatnak az Aldi Nord és Aldi Süd tulajdonosai
Német sajtóértesülések szerint összeolvadást fontolgat az Aldi két ága, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >