Stella Artois élménymarketing
Az Anheuser-Busch InBev itthon is jól ismert Stella Artois márkája nem hagyta magára a fogyasztóit 2020-ban az USA-ban. Több ötlettel, programmal vidította fel az otthonragadt embereket. Idén pedig az első meglepetését a Super Bowl-hoz kapcsolódva múlt héten tette közzé.
A február 7-ére időzített amerikaifutball bajnokság döntőjéhez sok márka kapcsolódik jobbnál-jobb ötletekkel, néhányat már korábban bemutattunk.
Stella stadion falatok
A Stella Artois segíteni akar a Super Bowl nézőinek, hogy otthon készítsenek ínyenc ételeket, a Blue Apron (Kék kötény) étel és meal box (előkészített és kimért nyersanyagok és kellékek egy dobozban) kiszállító menüjével. Az Anheuser-Busch InBev sörmárka múlt héten bevezette a Stella Stadium Bites (Stella stadion falatok) menüt, amely négy fogásból áll hat ember számára és ajándékba négy Stella Artois söröspoharat is tartalmaz összesen 99,99 dollárért.
Eli Manning és Victor Cruz amerikaifutballisták, akik együtt játszottak, amikor a New York Giants kilenc évvel ezelőtt megnyerte a Super Bowlt, a január 18-i „Stella Sessions” főzőműsor különkiadásában személyesen mutatják be a receptek elkészítését. A nézők követhetik a különleges főzőműsort a Stella Artois közösségi média csatornáin. A Stella stadion falatokat január 29-ig rendelhetik meg a Blue Apron weboldaláról, a kiszállítások a február 1-i héten érkeznek meg, így a rajongók fel tudnak készülni a nagy eseményre, február 7-re, a Super Bowl estéjére.
Stella főzőműsor sorozat
Az élménymarketing aktivitások egyre inkább a digitális platformokra helyeződnek át. Az elmúlt évben az AB InBev sörgyártó különféle erőfeszítéseket tett az otthonragadt fogyasztók bevonására. Mivel sok ember kommunikál a közösségi médián keresztül, a Stella Artois 2020 áprilisában elindította a „Stella Sessions @ Home” főzősorozatot az IGTV-n, az Instagram videó streaming szekciójában. Eva Longoria színésznő, Marcus Samuelsson séf és mások is főzőtanfolyamokat tartottak és arra kérték a nézőket, hogy támogassák a helyi éttermeket az egészségügyi válság idején.
Szálloda és színház otthon
A közelmúltban, a Stella Artois közösségi médiaversenye, a #ChaliceChoir kapcsán 2020 december 21-én lehetőséget adott az otthonragadt Broadway rajongóknak, hogy élő közvetítésben láthassák a „Jagged Little Pill” (Alanis Morisette) című musical dalait.
A sörmárka 2020 augusztusában létrehozott egy virtuális Hotel Artois at Home élményt is, amely egy ötcsillagos szálloda szolgáltatásait nyújtotta a nézőknek, és a Tripadvisor utazási oldallal együttműködve a törölt utazásokat emlékezetes, virtuális vakációvá, azaz „staycation” élménnyé alakította, amelyeket a fogyasztók a Stella Artois sör kíséretében élvezhettek. A virtuális szállodához érintésmentesen átvehető, személyre szóló levélpapír, mini-bár csomag és egy tablet is tartozott, amin keresztül a hírességekből álló hotel személyzet elérhető volt. Az ébresztő telefonhívást Liev Schreiber színész, a programokat recepciósként Blake Griffin kosárlabdázó, a szobaszervízt és étkezést pedig Eva Longoria színésznő biztosította. A virtuális bartender Andy Cohen volt, aki a Spotify-on is megjelentetett egy válogatást Hotel Artois Happy Hour Hits címmel, amit bárki meghallgathatott.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >Tojásvám Amerikában: újabb drágulási hullám jöhet az élelmiszerpiacon
Donald Trump újabb vámintézkedései az amerikai mezőgazdasági szektor egyik legérzékenyebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >