Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy fenntarthatóbb módon előállított kávét kínáljon. A kávé egy Kolumbiában zajló projektből származik, ahol a kávéültetvényeken keletkező hulladék újrahasznosításra kerül.
A Cotierra Kolumbiában egy mobilkemencében készít magas hőmérsékleten a kávécserjék visszametszéséből származó faanyagból növényi szenet, így megkötve a fában tárolt CO2-t. A gazdák ezt biotrágyaként használják, mert javítja a talaj minőségét, és akár 30%-kal is csökkentheti a műtrágyahasználatot.
A kávé szemes, őrölt és kapszulás formában a Kaufland a K-Favourites saját márkája alatt kapható. A vásárlók a projektről a csomagoláson elhelyezett QR-kód beolvasásával tájékozódhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >