Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy fenntarthatóbb módon előállított kávét kínáljon. A kávé egy Kolumbiában zajló projektből származik, ahol a kávéültetvényeken keletkező hulladék újrahasznosításra kerül.
A Cotierra Kolumbiában egy mobilkemencében készít magas hőmérsékleten a kávécserjék visszametszéséből származó faanyagból növényi szenet, így megkötve a fában tárolt CO2-t. A gazdák ezt biotrágyaként használják, mert javítja a talaj minőségét, és akár 30%-kal is csökkentheti a műtrágyahasználatot.
A kávé szemes, őrölt és kapszulás formában a Kaufland a K-Favourites saját márkája alatt kapható. A vásárlók a projektről a csomagoláson elhelyezett QR-kód beolvasásával tájékozódhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Kihirdették a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány .wave programjának idei győztesét
Kihirdették a fenntarthatóságra fókuszáló startupok számára negyedik alkalommal meghirdetett Kék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >