Start-up-ba invesztál a német Weleda
A tanúsítvánnyal rendelkező natúrkozmetikumok és antropozófiai gyógyszerek forgalmazása terén globális piacvezető Weleda AG történetében először fektetett be egy start-up vállalkozásba – adta hírül a német Lebensmittelpraxis. A cég a Loni Baur mellett döntött, amely a Clean Beauty elvei mentén fejleszt dekorkozmetikumokat.

A képen (balról jobbra) Dr. Nike Lohmann, Tina Müller és Loni Baur | fotó: Christine Lipski
A start-upot Loni Baur, nemzetközileg elismert sminkmester és Dr. Nike Lohmann alapította Hamburgban 2021-ben. A beauty iparágban mintegy 30 éves tapasztalattal rendelkező Baur dolgozott a Chanellel és a Vogue magazinnak is.
A vállalat vegán, környezetbarát kozmetikai termékeket fejleszt és jelenleg egy tanúsítvánnyal rendelkező saját natúrkozmetikai termékcsaládon dolgozik.
Tina Müller, a Weleda vezérigazgatója kiemelte, hogy a két vállalat nagyszerű páros lehet, hiszen hasonlóképpen elkötelezettek a minőségi, természetes és intenzíven ápoló összetevők használata mellett, de az alapítók vállalkozószelleme, termékeik iránti szenvedélye és közösségimédia-jelenléte is meggyőző.
A felek március végén, a düsseldorfi The Art of Beauty & Health kiállításon jelennek meg először együtt, ahol Loni Baur személyes szépségtippjeire is fény derül.
Kapcsolódó cikkeink
Regisztráljon most látogatóként a Free From & Specialty Food & Wine Expo 2025 rendezvényre Bécsben!
Már megnyílt a regisztráció a Free From & Specialty Food…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Szép bőrre hangolva
Az arcápolási piac lendületét sem az inflációs környezet, sem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május közepétől jöhet a drogériák árcsökkentése: 30 termékkategóriában mérséklődhetnek az árak
Újabb hatósági beavatkozás készül a hazai kiskereskedelemben: a kormány 30…
Tovább olvasom >KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 0,4 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,5 százalékkal mérséklődött
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,4…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
A kiskereskedelmi forgalom márciusi megtorpanása csupán átmeneti, technikai jelenség, amelynek…
Tovább olvasom >