Start-up-ba invesztál a német Weleda
A tanúsítvánnyal rendelkező natúrkozmetikumok és antropozófiai gyógyszerek forgalmazása terén globális piacvezető Weleda AG történetében először fektetett be egy start-up vállalkozásba – adta hírül a német Lebensmittelpraxis. A cég a Loni Baur mellett döntött, amely a Clean Beauty elvei mentén fejleszt dekorkozmetikumokat.

A képen (balról jobbra) Dr. Nike Lohmann, Tina Müller és Loni Baur | fotó: Christine Lipski
A start-upot Loni Baur, nemzetközileg elismert sminkmester és Dr. Nike Lohmann alapította Hamburgban 2021-ben. A beauty iparágban mintegy 30 éves tapasztalattal rendelkező Baur dolgozott a Chanellel és a Vogue magazinnak is.
A vállalat vegán, környezetbarát kozmetikai termékeket fejleszt és jelenleg egy tanúsítvánnyal rendelkező saját natúrkozmetikai termékcsaládon dolgozik.
Tina Müller, a Weleda vezérigazgatója kiemelte, hogy a két vállalat nagyszerű páros lehet, hiszen hasonlóképpen elkötelezettek a minőségi, természetes és intenzíven ápoló összetevők használata mellett, de az alapítók vállalkozószelleme, termékeik iránti szenvedélye és közösségimédia-jelenléte is meggyőző.
A felek március végén, a düsseldorfi The Art of Beauty & Health kiállításon jelennek meg először együtt, ahol Loni Baur személyes szépségtippjeire is fény derül.
Kapcsolódó cikkeink
A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre…
Tovább olvasom >Kegyetlen piaci realitások, elapadó lojalitás a szépségiparban
Tíz év a vasúti iparban, tizenöt a szépségiparban, mégsem hisz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >