Start-up-ba invesztál a német Weleda
A tanúsítvánnyal rendelkező natúrkozmetikumok és antropozófiai gyógyszerek forgalmazása terén globális piacvezető Weleda AG történetében először fektetett be egy start-up vállalkozásba – adta hírül a német Lebensmittelpraxis. A cég a Loni Baur mellett döntött, amely a Clean Beauty elvei mentén fejleszt dekorkozmetikumokat.

A képen (balról jobbra) Dr. Nike Lohmann, Tina Müller és Loni Baur | fotó: Christine Lipski
A start-upot Loni Baur, nemzetközileg elismert sminkmester és Dr. Nike Lohmann alapította Hamburgban 2021-ben. A beauty iparágban mintegy 30 éves tapasztalattal rendelkező Baur dolgozott a Chanellel és a Vogue magazinnak is.
A vállalat vegán, környezetbarát kozmetikai termékeket fejleszt és jelenleg egy tanúsítvánnyal rendelkező saját natúrkozmetikai termékcsaládon dolgozik.
Tina Müller, a Weleda vezérigazgatója kiemelte, hogy a két vállalat nagyszerű páros lehet, hiszen hasonlóképpen elkötelezettek a minőségi, természetes és intenzíven ápoló összetevők használata mellett, de az alapítók vállalkozószelleme, termékeik iránti szenvedélye és közösségimédia-jelenléte is meggyőző.
A felek március végén, a düsseldorfi The Art of Beauty & Health kiállításon jelennek meg először együtt, ahol Loni Baur személyes szépségtippjeire is fény derül.
Kapcsolódó cikkeink
Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >