Start-up-ba invesztál a német Weleda
A tanúsítvánnyal rendelkező natúrkozmetikumok és antropozófiai gyógyszerek forgalmazása terén globális piacvezető Weleda AG történetében először fektetett be egy start-up vállalkozásba – adta hírül a német Lebensmittelpraxis. A cég a Loni Baur mellett döntött, amely a Clean Beauty elvei mentén fejleszt dekorkozmetikumokat.

A képen (balról jobbra) Dr. Nike Lohmann, Tina Müller és Loni Baur | fotó: Christine Lipski
A start-upot Loni Baur, nemzetközileg elismert sminkmester és Dr. Nike Lohmann alapította Hamburgban 2021-ben. A beauty iparágban mintegy 30 éves tapasztalattal rendelkező Baur dolgozott a Chanellel és a Vogue magazinnak is.
A vállalat vegán, környezetbarát kozmetikai termékeket fejleszt és jelenleg egy tanúsítvánnyal rendelkező saját natúrkozmetikai termékcsaládon dolgozik.
Tina Müller, a Weleda vezérigazgatója kiemelte, hogy a két vállalat nagyszerű páros lehet, hiszen hasonlóképpen elkötelezettek a minőségi, természetes és intenzíven ápoló összetevők használata mellett, de az alapítók vállalkozószelleme, termékeik iránti szenvedélye és közösségimédia-jelenléte is meggyőző.
A felek március végén, a düsseldorfi The Art of Beauty & Health kiállításon jelennek meg először együtt, ahol Loni Baur személyes szépségtippjeire is fény derül.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú innovációkra ösztönzőleg hat a fermentáció, a regionális ízek és az árparitás
Bár a növényi alapú ágazat eddig is jelentős sikereket ért…
Tovább olvasom >Áfareformot javasolnak szakértők a megfizethetőbb, egészségesebb és fenntarthatóbb élelmiszerekért
Az Oxford Martin School és az Environmental Change Institute kutatói…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >EY-kutatás: a fogyasztói benyomásnak kulcsszerepe van az üzleti sikerben
A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb…
Tovább olvasom >myPOS bemutatja a Tap to Pay funkciót iPhone-on Magyarországon
Az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező myPOS fizetési szolgáltató bevezeti a…
Tovább olvasom >