Starlight Coke néven új üdítővel jelentkezik a Coca-Cola
A világűr ihlette a Coca-Cola kólájának legújabb verzióját, amely a „Starlight” nevet kapta. A termék február végén debütált Észak-Amerikában, és az elkövetkező hónapokban várható megjelenése az Egyesült Királyságban is. A bevezetés népszerűsítésére a Coca-Cola Ava Max popénekessel szerződött, aki a digitális és az AR-kampány főszereplője lesz.
A cukormentes változatban is készülő ital íze „meglepően váratlan” és egyben hűsítő – állítja Josh Schwarber, senior global director of experience and interactive design.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >