Starlight Coke néven új üdítővel jelentkezik a Coca-Cola
A világűr ihlette a Coca-Cola kólájának legújabb verzióját, amely a „Starlight” nevet kapta. A termék február végén debütált Észak-Amerikában, és az elkövetkező hónapokban várható megjelenése az Egyesült Királyságban is. A bevezetés népszerűsítésére a Coca-Cola Ava Max popénekessel szerződött, aki a digitális és az AR-kampány főszereplője lesz.
A cukormentes változatban is készülő ital íze „meglepően váratlan” és egyben hűsítő – állítja Josh Schwarber, senior global director of experience and interactive design.
Kapcsolódó cikkeink
A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >Ismerjük meg az energia körforgását a Coca-Cola segítségével!
A Coca-Cola Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság és a tudatos fogyasztás…
Tovább olvasom >Dobozban dobja piacra a Coca-Cola a smartwatert
A Coca-Cola smartwater márkája 354 ml-es aludobozba töltött vizet hoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >A nemzetközi pénzügyi intézmények szerint Magyarország visszatér a gazdasági növekedés pályájára
A nemzetközi pénzügyi intézmények előrejelzése szerint a magyar gazdaság idén…
Tovább olvasom >