Starbucks : új környezetvédelmi terv – új növényi alapú kínálat
Megújította fenntarthatósági tervét a Starbucks. Ennek keretében a cég sokkal nagyobb hangsúlyt fektet ezentúl a növényi alapú menü-opciókra. A Starbucks felülvizsgálja karbon- hulladék- és vízlábnyomát. A cég öt környezeti stratégiát alkalmaz majd, amelyek az erőforrás-pozitív jövő felé irányítják majd a céget.
A próbaidőszak 2020-ban zajlik majd, a célok elérésének határideje pedig 2030.
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a mezőgazdasági területek fenntarthatósága mellett fontos a vízhiányos időszakok okozta helyzet kezelése is
A mezőgazdasági termőterületek fenntarthatósága mindannyiunk számára fontos, viszont legalább ilyen…
Tovább olvasom >Starbucks: terjeszkedés a Közel-Keleten és Kínában, leépítés Amerikában
A Starbucks ambiciózus terveket jelentett be a következő évekre: évente…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >