Starbucks : új környezetvédelmi terv – új növényi alapú kínálat
Megújította fenntarthatósági tervét a Starbucks. Ennek keretében a cég sokkal nagyobb hangsúlyt fektet ezentúl a növényi alapú menü-opciókra. A Starbucks felülvizsgálja karbon- hulladék- és vízlábnyomát. A cég öt környezeti stratégiát alkalmaz majd, amelyek az erőforrás-pozitív jövő felé irányítják majd a céget.
A próbaidőszak 2020-ban zajlik majd, a célok elérésének határideje pedig 2030.
Kapcsolódó cikkeink
Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Folyamatos megújulás a fenntarthatóság útján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóközpontúság a sajátmárkák növekedésének kulcsa – PLMA-csúcstalálkozó Koppenhágában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Guinness-rekord kísérlettel és jótékonysággal indul a Csak a Mentes Őszi Fesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös Green Awards díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >