Starbucks? Stars Coffee? A Starbung mindent visz! – A nap képe
Nem egyformán használták fel az üzletlánc logójának vizuális elemeit a Starbucksot és a McDonald’s-t einstandoló helyi vállalkozók Moszkvában – a Ványa bácsi azért ötletesebbnek tűnik, mint a Stars Caffee.
Persze nem hisszük, hogy a Starbucksnál nagyon megijedtek volnaa Stars Caffee-tól, de akkorát biztosan nem nevettek, mint 10 éve Bangkokban, a Starbung-per idején. Ott ugyanis egy gátlásokkal ugyancsak nem küzdő kávézótulajdonos Starbung néven nyitott üzletet.
A Starbucks 300 ezer baht-ra (akkor ez nagyjából 2 millió forintot ért) perelte a vállalkozót. A Starbungos ember csak a második megkeresésre reagált; válaszában felajánlotta a Starbung márkanevet a Starbucksnak 3 millió baht-ért!
Kapcsolódó cikkeink
Tengerparti bár, fenntarthatóság, promóció – A nap képe
Egy vödör szemét a tengerpartról egy meleg ital ellenében: bizonyára…
Tovább olvasom >Személyzeti bejárat – A nap képe
Szellemes és nehezen felejthető éttermi megoldás, de hogy az angolul…
Tovább olvasom >Nyomok egy abúzált vendéglátóhelyi mosdóban – A nap képe
Vendégek örökítették meg egy tengerentúli krimó mosdójában a kreatív ötletet:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >