Starbucks? Stars Coffee? A Starbung mindent visz! – A nap képe
Nem egyformán használták fel az üzletlánc logójának vizuális elemeit a Starbucksot és a McDonald’s-t einstandoló helyi vállalkozók Moszkvában – a Ványa bácsi azért ötletesebbnek tűnik, mint a Stars Caffee.
Persze nem hisszük, hogy a Starbucksnál nagyon megijedtek volnaa Stars Caffee-tól, de akkorát biztosan nem nevettek, mint 10 éve Bangkokban, a Starbung-per idején. Ott ugyanis egy gátlásokkal ugyancsak nem küzdő kávézótulajdonos Starbung néven nyitott üzletet.
A Starbucks 300 ezer baht-ra (akkor ez nagyjából 2 millió forintot ért) perelte a vállalkozót. A Starbungos ember csak a második megkeresésre reagált; válaszában felajánlotta a Starbung márkanevet a Starbucksnak 3 millió baht-ért!
Kapcsolódó cikkeink
Food styling AI-nélkül – A nap képe
Alkalmazott művészet, ahol mindegy, profi vagy, vagy amatőr, csak a…
Tovább olvasom >Egy szerethető fenntarthatósági ötlet a szállodában – A nap képe
Mindenképpen szimpatikus a német szálloda ötlete, a sörisszáknak duplán is.…
Tovább olvasom >Ha sárga a mosogatószivacsod… – A nap képe
…akkor ajánlunk egy tárolóeszközt hozzá: egészen biztos mindig vidám lesz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Újra jön a Strandok Éjszakája
Idén tizenhatodik alkalommal rendezik meg a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére a…
Tovább olvasom >Strandválasztás okosan: így változik a Balaton turisztikai térképe
A Balaton továbbra is verhetetlen a hazai nyaralók körében –…
Tovább olvasom >