Starbucks nyílt az Oktogonon
Ékszerdoboz méretű Starbucks kávézó nyílt a Teréz körút és az Andrássy út sarkán, az Oktogonon. A kávézólánc 11. magyar tagja meghitt hangulattal, 16 asztallal és egy kis terasszal fogadja a minőségi kávézás magyar szerelmeseit és a világörökség részét képező építészeti látványosságok iránt érdeklődő turistákat.
A Starbucks a világ legnagyobb kávézóláncaként több mint 22 ezer kávézóval rendelkezik világszerte, melyeknek több mint felét franchise partnerek üzemeltetik. Az első magyarországi üzlethelyiség 2010-ben nyílt a Westendben, majd a budai oldal egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, a Mammutban indult el a következő.
Mára a magyar üzemeltetést végző AmRest Kávézó Kft. 10 kávézóval rendelkezik, amelyekhez most az Oktogonon lévő is csatlakozik. „Az Oktogonon nyíló kávéház a nyugalom szigetét jelképezi majd a nyüzsgő tömeg számára, ahol a vendégek egy pillanatra lelassíthatnak, és elfogyaszthatják kedvenc kávékülönlegességeiket” – ismertette a kávézó célját Szabó Orsolya, a Starbucks brand managere.
105 négyzetméteres belső terével és 15 négyzetméteres teraszával az új kávézó meghitt hangulatú, bensőséges hely, melyben 16 asztalnál egyszerre maximum 32 vendég élvezheti a hűsítő nyári Frappuccinókat, a szívmelengető Pumpkin Spice Lattét és a válogatott arabica kávébabból készült feketéket.
Az Oktogon neoklasszicista épületei a tervezőket is megihlették, akik a kávézó belső terét a klasszikus és modern kor jegyeinek ötvözetében alkották meg. A kávéházba lépve szemünk elé tárul a két világ találkozása, amely a pódiumra emelt bárrészen válik a leghangsúlyosabbá. A bútorokról visszaköszön a fa és a fém együttese, a fénytechnika pedig remekül kiemeli ezt. A középpontban azonban mégis a vendégek és partnerek közötti kapcsolat megteremtője, mindenki szenvedélye, a kávé áll. A kávézóba látogatók az ablakok mellett kialakított, bensőséges hangulatú kisebb területeken is élvezhetik a kávékülönlegességeket, illetve egy kisebb szoba is a rendelkezésükre áll. Ez magyaros, virágmintás, de mégis a Starbucks nyelvére fordított Costa Rica-i díszítőelemekkel gazdagított, amelyet meleg fény, bőrborítás és puha ülések tesznek még komfortosabbá.
A szeptember 4-i nyitást követően a baristák kávékóstolásokkal kényeztetik az Oktogonon megforduló járókelőket.
Kapcsolódó cikkeink
Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét…
Tovább olvasom >Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >