Starbucks nyílt az Oktogonon
Ékszerdoboz méretű Starbucks kávézó nyílt a Teréz körút és az Andrássy út sarkán, az Oktogonon. A kávézólánc 11. magyar tagja meghitt hangulattal, 16 asztallal és egy kis terasszal fogadja a minőségi kávézás magyar szerelmeseit és a világörökség részét képező építészeti látványosságok iránt érdeklődő turistákat.
A Starbucks a világ legnagyobb kávézóláncaként több mint 22 ezer kávézóval rendelkezik világszerte, melyeknek több mint felét franchise partnerek üzemeltetik. Az első magyarországi üzlethelyiség 2010-ben nyílt a Westendben, majd a budai oldal egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, a Mammutban indult el a következő.
Mára a magyar üzemeltetést végző AmRest Kávézó Kft. 10 kávézóval rendelkezik, amelyekhez most az Oktogonon lévő is csatlakozik. „Az Oktogonon nyíló kávéház a nyugalom szigetét jelképezi majd a nyüzsgő tömeg számára, ahol a vendégek egy pillanatra lelassíthatnak, és elfogyaszthatják kedvenc kávékülönlegességeiket” – ismertette a kávézó célját Szabó Orsolya, a Starbucks brand managere.
105 négyzetméteres belső terével és 15 négyzetméteres teraszával az új kávézó meghitt hangulatú, bensőséges hely, melyben 16 asztalnál egyszerre maximum 32 vendég élvezheti a hűsítő nyári Frappuccinókat, a szívmelengető Pumpkin Spice Lattét és a válogatott arabica kávébabból készült feketéket.
Az Oktogon neoklasszicista épületei a tervezőket is megihlették, akik a kávézó belső terét a klasszikus és modern kor jegyeinek ötvözetében alkották meg. A kávéházba lépve szemünk elé tárul a két világ találkozása, amely a pódiumra emelt bárrészen válik a leghangsúlyosabbá. A bútorokról visszaköszön a fa és a fém együttese, a fénytechnika pedig remekül kiemeli ezt. A középpontban azonban mégis a vendégek és partnerek közötti kapcsolat megteremtője, mindenki szenvedélye, a kávé áll. A kávézóba látogatók az ablakok mellett kialakított, bensőséges hangulatú kisebb területeken is élvezhetik a kávékülönlegességeket, illetve egy kisebb szoba is a rendelkezésükre áll. Ez magyaros, virágmintás, de mégis a Starbucks nyelvére fordított Costa Rica-i díszítőelemekkel gazdagított, amelyet meleg fény, bőrborítás és puha ülések tesznek még komfortosabbá.
A szeptember 4-i nyitást követően a baristák kávékóstolásokkal kényeztetik az Oktogonon megforduló járókelőket.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >