Starbucks: márkaépítés Kínában
Az amerikai kávéházlánc-csoport szerint a márka egyre inkább jelen van Kínában, a cég folyamatosan tökéletesíti a fogyasztói élményt üzleteiben.
A Starbucks tavalyi utolsó negyedévi forgalma Kínában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben együttesen 11%-kal haladta meg 2011 hasonló időszakának eredményeit. A kávé-óriás már a 12. egymást követő negyedévben produkál kétszámjegyű növekedést – olvasható a warc honlapján.
“Érezhető, hogy a Starbucks márkához egyre többen kapcsolódnak”- nyilatkozta John Culver, a cég regionális elnöke “Nincs kétségem afelől, hogy ezt az átalakulást más vállalkozások is érzékelik Kínában.”
Különösen biztató jel, hogy a cég “My Starbucks Rewards” hűségprogramjának tagsága gyorsan növekszik. A program támogatóinak száma mindössze 12 hónap alatt átlépte az 1 milliós szintet.
A cég helyi beruházásai során alkalmazkodik a helyi építészethez, vonzó designt teremtve épületeinek. A vállalat célja, hogy a munka és az otthon világán túl egy “harmadik helyet” hozzon létre a fogyasztók számára.
Kína jelenleg a Starbucks legnagyobb piaca Ázsiában, és a várakozások szerint 2014-re a második legnagyobb globális bázisa lesz – szinkronban az ország gazdagsági fellendülésével és a fogyasztói szokások átalakulásával. Jelenleg a cég 700 üzletet működtet a világ legnépesebb országában – ebből egyedül Pekingben, több mint 100 kávéház található. A társaság arra törekszik, hogy 2015-re már 1500 üzlete legyen Kína 70 városában. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A HelloParks három raktárcsarnok átadását is tervezi idén
A logisztikai és ipari ingatlanfejlesztéssel foglalkozó HelloParks három raktárcsarnok átadását…
Tovább olvasom >Túl a 700. üzleten a Lidl Olaszországban
A 2022. február 28-án lezárult pénzügyi évben 42 új üzlet…
Tovább olvasom >Nincs többé műanyag gyűrű a Coors Light csomagokon
A Molson Coors bejelentése szerint a jövőben a Coors Light…
Tovább olvasom >