Starbucks: márkaépítés Kínában
Az amerikai kávéházlánc-csoport szerint a márka egyre inkább jelen van Kínában, a cég folyamatosan tökéletesíti a fogyasztói élményt üzleteiben.
A Starbucks tavalyi utolsó negyedévi forgalma Kínában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben együttesen 11%-kal haladta meg 2011 hasonló időszakának eredményeit. A kávé-óriás már a 12. egymást követő negyedévben produkál kétszámjegyű növekedést – olvasható a warc honlapján.
„Érezhető, hogy a Starbucks márkához egyre többen kapcsolódnak”- nyilatkozta John Culver, a cég regionális elnöke „Nincs kétségem afelől, hogy ezt az átalakulást más vállalkozások is érzékelik Kínában.”
Különösen biztató jel, hogy a cég „My Starbucks Rewards” hűségprogramjának tagsága gyorsan növekszik. A program támogatóinak száma mindössze 12 hónap alatt átlépte az 1 milliós szintet.
A cég helyi beruházásai során alkalmazkodik a helyi építészethez, vonzó designt teremtve épületeinek. A vállalat célja, hogy a munka és az otthon világán túl egy „harmadik helyet” hozzon létre a fogyasztók számára.
Kína jelenleg a Starbucks legnagyobb piaca Ázsiában, és a várakozások szerint 2014-re a második legnagyobb globális bázisa lesz – szinkronban az ország gazdagsági fellendülésével és a fogyasztói szokások átalakulásával. Jelenleg a cég 700 üzletet működtet a világ legnépesebb országában – ebből egyedül Pekingben, több mint 100 kávéház található. A társaság arra törekszik, hogy 2015-re már 1500 üzlete legyen Kína 70 városában. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >