Starbucks: márkaépítés Kínában
Az amerikai kávéházlánc-csoport szerint a márka egyre inkább jelen van Kínában, a cég folyamatosan tökéletesíti a fogyasztói élményt üzleteiben.
A Starbucks tavalyi utolsó negyedévi forgalma Kínában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben együttesen 11%-kal haladta meg 2011 hasonló időszakának eredményeit. A kávé-óriás már a 12. egymást követő negyedévben produkál kétszámjegyű növekedést – olvasható a warc honlapján.
„Érezhető, hogy a Starbucks márkához egyre többen kapcsolódnak”- nyilatkozta John Culver, a cég regionális elnöke „Nincs kétségem afelől, hogy ezt az átalakulást más vállalkozások is érzékelik Kínában.”
Különösen biztató jel, hogy a cég „My Starbucks Rewards” hűségprogramjának tagsága gyorsan növekszik. A program támogatóinak száma mindössze 12 hónap alatt átlépte az 1 milliós szintet.
A cég helyi beruházásai során alkalmazkodik a helyi építészethez, vonzó designt teremtve épületeinek. A vállalat célja, hogy a munka és az otthon világán túl egy „harmadik helyet” hozzon létre a fogyasztók számára.
Kína jelenleg a Starbucks legnagyobb piaca Ázsiában, és a várakozások szerint 2014-re a második legnagyobb globális bázisa lesz – szinkronban az ország gazdagsági fellendülésével és a fogyasztói szokások átalakulásával. Jelenleg a cég 700 üzletet működtet a világ legnépesebb országában – ebből egyedül Pekingben, több mint 100 kávéház található. A társaság arra törekszik, hogy 2015-re már 1500 üzlete legyen Kína 70 városában. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >