Starbucks a magyar erdőkért és a fenntartható megoldásokért
A környezetvédelem elsődleges a Starbucks számára. A vállalat a világ egyik legnagyobb kávézóláncaként folyamatosan arra törekszik, hogy új utakat találjon a fenntartható jövő felé, és hozzájáruljon a bolygónk védelméhez. A Starbucks számos környezetbarát megoldást vezetett be az elmúlt években, szeptembertől pedig a Közösségi Erdőkért Alapítvánnyal (MyForest) együttműködve egy újabb lépést tesz a zöldebb jövő irányába.
A Starbucks az elmúlt években az olyan megoldásokkal, mint a szívószálmentes fedő bevezetése, a műanyagszívószálak lecserélése fenntartható, papírszívószálakra, valamint a fenntartható forrásból származó faevőeszközök bevezetése üzleteiben, folyamatosan arra törekedett, hogy működését és kínálatát is zöldebbé tegye.
A kávézólánc rövidesen újabb bolygó pozitív lépést tesz, ennek megfelelően szeptember hetedikétől a vendégeivel közösen a magyar erdőterületek növeléséhez is hozzájárul. A Starbucks annak érdekében, hogy a vásárlókat a zöld megoldások választására ösztönözze, országszerte húsz forinttal megemeli minden üzletében az egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohárba értékesített ital árát, amely többletköltséget faültetés céljára adományoz a Közösségi Erdőkért Alapítványnak (MyForest).
Azok a vendégek, akik saját termoszukba, vagy reusable cup-ba kérik italukat, továbbra is 160 forint kedvezményt kapnak a Starbucks kávézóiban. A zöld megoldások előtérbe helyezésére bátorítva vendégeit, a vállalat üzleteiben szeptember 7. és 30. között minden reusable termék, a reusable cup, a cold reusable cup és a reusable water bottle féláron érhető el, így, már kevesebb, mint 500 forintért megvásárolható az ikonikus és tudatos Starbucks pohár. A jól bevált, többször használható poharak mellett a Starbucks ugyancsak szeptember 7-től, alternatívaként bevezeti a Circular Cup bögrét, amely újrahasznosított papírpoharakból készül.
Az idén hároméves Starbucks Rewards program még több környezettudatos lépést tesz lehetővé, valamint további kedvezményeket biztosít a vendégek számára. A programba az ősz első hónapjában regisztráló új tagokat ajándék vászontáskával lepi meg a vállalat, valamint azok a vásárlók, akik a Starbucks Rewards kártyájukkal egyenlítik ki a számlát, ajándékba kapják az italkülönlegességet rejtő reusable cupot.
A Starbucks célja, hogy vendégeivel és partnereivel együttműködve hosszú távon is környezettudatos kezdeményezéseket támogasson és egyre több fenntartható megoldást vezessen be üzleteibe.
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks: terjeszkedés a Közel-Keleten és Kínában, leépítés Amerikában
A Starbucks ambiciózus terveket jelentett be a következő évekre: évente…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >Starbucks-stratégia: radikális változások az amerikai üzletekben
A Starbucks jelentős átalakításokat hajt végre az Egyesült Államokban: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >