Starbucks: 1000 helyett 10 új üzlet
A Starbucks már kezdetektől agresszív hosszú távú stratégiáját a növekedést konzervatív módon elérni kívánó tervre lecserélve 1000 helyett mindössze 6-10 új üzletet nyit.
A döntés időzítése nem véletlen: a versenytársak – így a nemrégiben Dunkinra átnevezett Dunkin’ Donuts és a McDonald’s – stratégiai manőverezésé a Starbucks a jelek szerint kezdi megérezni. A Wall Street Journal szerint a kávézókban a forgalom nemcsak az elmúlt két negyedévben csökkent, de 2018 egészét tekintve is.
A vállalat fura helyzetben van: a vezetésnek egyszerre kell megakadályoznia azt, hogy a nagy vetélytársak piacrészt hódítsanak a Starbuckstól, és kivédenie a világszerte egyre sokasodó, hasonló designt felmutató és lenyűgöző kávéválasztékot felvonultató kávéházak jelentette fenyegetést.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
35 amerikai üzletében kezdte tesztelni a Starbucks új generatív mesterségesintelligencia-eszközét,…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Száz új üzletet nyit idén a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország legalább 100 új üzlet megnyitását tervezi 2025-ben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >