Starbucks: 1000 helyett 10 új üzlet
A Starbucks már kezdetektől agresszív hosszú távú stratégiáját a növekedést konzervatív módon elérni kívánó tervre lecserélve 1000 helyett mindössze 6-10 új üzletet nyit.
A döntés időzítése nem véletlen: a versenytársak – így a nemrégiben Dunkinra átnevezett Dunkin’ Donuts és a McDonald’s – stratégiai manőverezésé a Starbucks a jelek szerint kezdi megérezni. A Wall Street Journal szerint a kávézókban a forgalom nemcsak az elmúlt két negyedévben csökkent, de 2018 egészét tekintve is.
A vállalat fura helyzetben van: a vezetésnek egyszerre kell megakadályoznia azt, hogy a nagy vetélytársak piacrészt hódítsanak a Starbuckstól, és kivédenie a világszerte egyre sokasodó, hasonló designt felmutató és lenyűgöző kávéválasztékot felvonultató kávéházak jelentette fenyegetést.
Kapcsolódó cikkeink
A Times Square közelében nyithat üzletet az Aldi US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >