Starbucks: 1000 helyett 10 új üzlet
A Starbucks már kezdetektől agresszív hosszú távú stratégiáját a növekedést konzervatív módon elérni kívánó tervre lecserélve 1000 helyett mindössze 6-10 új üzletet nyit.
A döntés időzítése nem véletlen: a versenytársak – így a nemrégiben Dunkinra átnevezett Dunkin’ Donuts és a McDonald’s – stratégiai manőverezésé a Starbucks a jelek szerint kezdi megérezni. A Wall Street Journal szerint a kávézókban a forgalom nemcsak az elmúlt két negyedévben csökkent, de 2018 egészét tekintve is.
A vállalat fura helyzetben van: a vezetésnek egyszerre kell megakadályoznia azt, hogy a nagy vetélytársak piacrészt hódítsanak a Starbuckstól, és kivédenie a világszerte egyre sokasodó, hasonló designt felmutató és lenyűgöző kávéválasztékot felvonultató kávéházak jelentette fenyegetést.
Kapcsolódó cikkeink
Fehérjeforradalom: három új itallal bővíti funkcionális kínálatát a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kitörési pontok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Negyven új üzletet nyithat májusig a Tedi Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kivezetésnek minden feltétele teljesült
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tartósan csökkenti egyes csokoládék árát a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Duplájára nő ősszel a vadhúsforgalom a Kifli.hu-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
