Star Wars őrület várható karácsonyra
Az USA Today cikke szerint Csubakka, Yoda és a többiek uralják majd az ünnepi, szezonális fősorokat és másodkihelyezéseket idén télen.
Az USA-ban december 18-ra időzített premier (Star Wars 7: Az ébredő Erő, magyar bemutató december 17.) az egész negyedév vizuális megjelenését meghatározza. Sok kereskedő szenteli ugyanis játék, készülék, elektronika, sőt még a lakásdekor polcai nagy részét is a népszerű tematika köré. A Walmart nagyobb durranásra készül, mint az elmúlt évek sikertörténetének számító Jégvarázs őrület.
Az első felvonásra szeptember 4-én éjfélkor került sor, mikor az USA-ban több nagyáruház is kinyitott, hogy a szokatlan időpontban mutassa be az új Star Wars részhez kötődő termékeket. Az izgalmas kezdet után folyamatos újdonságok megjelenését ígérik a liszenszbirtokosok.
Legkelendőbbnek a fénykardokat és fényszablyákat, a Phasma kapitány és Rey akció figurákat, az Ezeréves Sólyom gyermekágyat és első helyen a működő, élethű, hologram üzeneteket küldő BB-8 robotot jósolják. A motívumok számtalan kategóriában feltűnnek majd, még klónkatonás kutyajáték is készül.
Az eljövendő 5-7 év játék kereskedelmét az egész világon ismét uralni fogja a „Star Wars”, mondják a trend kutatók. A kiskereskedelemben kikerülhetetlen lesz ez a dollármilliárdokat megmozgató új trilógia, amelyhez a Disney adja a méltó „körítést”: óriás képernyőkkel, új termékekkel és interaktív in-store eszközökkel vonzzák a vásárlókat szerte a világon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >