Star Wars őrület várható karácsonyra
Az USA Today cikke szerint Csubakka, Yoda és a többiek uralják majd az ünnepi, szezonális fősorokat és másodkihelyezéseket idén télen.
Az USA-ban december 18-ra időzített premier (Star Wars 7: Az ébredő Erő, magyar bemutató december 17.) az egész negyedév vizuális megjelenését meghatározza. Sok kereskedő szenteli ugyanis játék, készülék, elektronika, sőt még a lakásdekor polcai nagy részét is a népszerű tematika köré. A Walmart nagyobb durranásra készül, mint az elmúlt évek sikertörténetének számító Jégvarázs őrület.
Az első felvonásra szeptember 4-én éjfélkor került sor, mikor az USA-ban több nagyáruház is kinyitott, hogy a szokatlan időpontban mutassa be az új Star Wars részhez kötődő termékeket. Az izgalmas kezdet után folyamatos újdonságok megjelenését ígérik a liszenszbirtokosok.
Legkelendőbbnek a fénykardokat és fényszablyákat, a Phasma kapitány és Rey akció figurákat, az Ezeréves Sólyom gyermekágyat és első helyen a működő, élethű, hologram üzeneteket küldő BB-8 robotot jósolják. A motívumok számtalan kategóriában feltűnnek majd, még klónkatonás kutyajáték is készül.
Az eljövendő 5-7 év játék kereskedelmét az egész világon ismét uralni fogja a „Star Wars”, mondják a trend kutatók. A kiskereskedelemben kikerülhetetlen lesz ez a dollármilliárdokat megmozgató új trilógia, amelyhez a Disney adja a méltó „körítést”: óriás képernyőkkel, új termékekkel és interaktív in-store eszközökkel vonzzák a vásárlókat szerte a világon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >