Star Wars őrület várható karácsonyra
Az USA Today cikke szerint Csubakka, Yoda és a többiek uralják majd az ünnepi, szezonális fősorokat és másodkihelyezéseket idén télen.
Az USA-ban december 18-ra időzített premier (Star Wars 7: Az ébredő Erő, magyar bemutató december 17.) az egész negyedév vizuális megjelenését meghatározza. Sok kereskedő szenteli ugyanis játék, készülék, elektronika, sőt még a lakásdekor polcai nagy részét is a népszerű tematika köré. A Walmart nagyobb durranásra készül, mint az elmúlt évek sikertörténetének számító Jégvarázs őrület.
Az első felvonásra szeptember 4-én éjfélkor került sor, mikor az USA-ban több nagyáruház is kinyitott, hogy a szokatlan időpontban mutassa be az új Star Wars részhez kötődő termékeket. Az izgalmas kezdet után folyamatos újdonságok megjelenését ígérik a liszenszbirtokosok.
Legkelendőbbnek a fénykardokat és fényszablyákat, a Phasma kapitány és Rey akció figurákat, az Ezeréves Sólyom gyermekágyat és első helyen a működő, élethű, hologram üzeneteket küldő BB-8 robotot jósolják. A motívumok számtalan kategóriában feltűnnek majd, még klónkatonás kutyajáték is készül.
Az eljövendő 5-7 év játék kereskedelmét az egész világon ismét uralni fogja a „Star Wars”, mondják a trend kutatók. A kiskereskedelemben kikerülhetetlen lesz ez a dollármilliárdokat megmozgató új trilógia, amelyhez a Disney adja a méltó „körítést”: óriás képernyőkkel, új termékekkel és interaktív in-store eszközökkel vonzzák a vásárlókat szerte a világon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >VOSZ: rendkívül ambiciózus a hároméves bérmegállapodás
Rendkívül ambiciózusnak értékelte a hároméves bérmegállapodást a Vállalkozók és Munkáltatók…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: az áttörés még mindig várat magára
A K&H fenntarthatósági index legutóbbi eredményei alapján a fenntarthatóság iránti…
Tovább olvasom >