Stagnált a fogyasztói bizalom Németországban
A várt minimális javulás helyett stagnált a német fogyasztói bizalom – áll a GfK kedden közzétett felmérésében.
A nürnbergi piackutató intézet decemberi fogyasztói hangulatindexe 10,7 pont lett, novemberhez hasonlóan. A szeptemberi mutató 10,9 pont volt, 2001 októbere óta a legmagasabban.
Szakértők novemberhez képest minimálisan magasabb decemberi mutatóra, 10,8 pontra számítottak.
A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos alindex és a vásárlási hajlandóságot jelző almutató romlott, miközben a mintegy kétezer ember megkérdezésével készült felmérés szerint a fogyasztók továbbra is a német gazdaság stabil növekedésére számítanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Tovább csökkent az áremelést tervező élelmiszeripari cégek aránya Németországban
Májusban kevesebb német vállalat tervezett áremelést a következő három hónapban,…
Tovább olvasom >A Warsteiner csoport 20 millió euróból fejleszti a herfordi sörfőzde palackozóját
A Warsteiner Csoport 20 millió eurós palackozómodernizálása egy nagyobb, 200…
Tovább olvasom >Ötvenedik születésnapját ünnepli a Lidl
A Lidl 50 év alatt egyetlen boltból 32 országban 12000…
Tovább olvasom >További cikkeink
AKI: tavaly 9 százalékkal emelkedhetett az élelmiszeripari beruházások összértéke
Az élelmiszeripari beruházások összértéke az előzetes adatok alapján 9 százalékkal…
Tovább olvasom >K&H: teljesen átalakította a gondolkodást az infláció
A harmincas, negyvenes, ötvenes éveikben járó magyar vásárlók döntéseit immáron…
Tovább olvasom >A kötelezőn is túl: még több termékkategóriában, akár 60%-os árengedmény az ALDI-üzletekben
Az ALDI újabb, több terméket érintő és nagyobb mértékű akciókkal…
Tovább olvasom >