Stagnált a fogyasztói bizalom Németországban
A várt minimális javulás helyett stagnált a német fogyasztói bizalom – áll a GfK kedden közzétett felmérésében.
A nürnbergi piackutató intézet decemberi fogyasztói hangulatindexe 10,7 pont lett, novemberhez hasonlóan. A szeptemberi mutató 10,9 pont volt, 2001 októbere óta a legmagasabban.
Szakértők novemberhez képest minimálisan magasabb decemberi mutatóra, 10,8 pontra számítottak.
A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos alindex és a vásárlási hajlandóságot jelző almutató romlott, miközben a mintegy kétezer ember megkérdezésével készült felmérés szerint a fogyasztók továbbra is a német gazdaság stabil növekedésére számítanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >