Stagnált a fogyasztói bizalom Németországban
A várt minimális javulás helyett stagnált a német fogyasztói bizalom – áll a GfK kedden közzétett felmérésében.
A nürnbergi piackutató intézet decemberi fogyasztói hangulatindexe 10,7 pont lett, novemberhez hasonlóan. A szeptemberi mutató 10,9 pont volt, 2001 októbere óta a legmagasabban.
Szakértők novemberhez képest minimálisan magasabb decemberi mutatóra, 10,8 pontra számítottak.
A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos alindex és a vásárlási hajlandóságot jelző almutató romlott, miközben a mintegy kétezer ember megkérdezésével készült felmérés szerint a fogyasztók továbbra is a német gazdaság stabil növekedésére számítanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával segíti a bőrproblémák felismerését a dm és a Dermanostic
Új digitális szolgáltatással bővült a dm drogérialánc kínálata Németországban: a…
Tovább olvasom >Németországban csökkentek az ipari termelői árak júliusban
Németországban az elemzők által vártnál erőteljesebben csökkentek az ipari termelői…
Tovább olvasom >Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás és ellentétes trendek a világban
Az idei év harmadik negyedévében az Egyesült Államokban visszaesés figyelhető…
Tovább olvasom >Augusztusban váratlanul éves csúcsra nőtt az euróövezeti gazdasági aktivitás
Augusztusban váratlan javulással több mint egy éve a legnagyobb aktivitást…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >