Stagnált a fogyasztói bizalom Németországban
A várt minimális javulás helyett stagnált a német fogyasztói bizalom – áll a GfK kedden közzétett felmérésében.
A nürnbergi piackutató intézet decemberi fogyasztói hangulatindexe 10,7 pont lett, novemberhez hasonlóan. A szeptemberi mutató 10,9 pont volt, 2001 októbere óta a legmagasabban.
Szakértők novemberhez képest minimálisan magasabb decemberi mutatóra, 10,8 pontra számítottak.
A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos alindex és a vásárlási hajlandóságot jelző almutató romlott, miközben a mintegy kétezer ember megkérdezésével készült felmérés szerint a fogyasztók továbbra is a német gazdaság stabil növekedésére számítanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Németországban a vártnál jelentősebben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése májusban
Az elemzők által becsültnél erőteljesebben lassul a kiskereskedelmi forgalom növekedése…
Tovább olvasom >Tíz év alatt megduplázódott az eper ára
Míg 2015-ben még 3,94 eurót kellett fizetni egy kilogramm hazai…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >