Stagnált a fogyasztói bizalom Németországban
A szakértők által várt romlás helyett stagnált a német fogyasztói bizalom – áll a GfK csütörtökön közzétett felmérésében.
A nürnbergi piackutató intézet májusi fogyasztói hangulatindexe az áprilisival megegyező, 10,9 pont lett a márciusi 10,8 után. Egy éve az index 10,2 ponton állt.
Szakértők a mutató minimális gyengülésére, 10,8 pontra számítottak.
A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos alindex 53,5 pontra gyengült az előző havi 54,9 pontról, a vásárlási hajlandóságot jelző almutató viszont 59,1 pontról 60 pontra erősödött. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Rekordbevételt hozhat a Valentin-nap a kiskereskedelemben
A Valentin-napi költések világszerte rekordot dönthetnek idén, mind az Egyesült…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >Németországban is elindul a HelloFresh ételházhozszállítási szolgáltatása
A HelloFresh bevezette Németországban a Factor nevű készétel-házhozszállítási szolgáltatását, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >