Stagnált a fogyasztói bizalom Németországban
A szakértők által várt romlás helyett stagnált a német fogyasztói bizalom – áll a GfK csütörtökön közzétett felmérésében.
A nürnbergi piackutató intézet májusi fogyasztói hangulatindexe az áprilisival megegyező, 10,9 pont lett a márciusi 10,8 után. Egy éve az index 10,2 ponton állt.
Szakértők a mutató minimális gyengülésére, 10,8 pontra számítottak.
A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos alindex 53,5 pontra gyengült az előző havi 54,9 pontról, a vásárlási hajlandóságot jelző almutató viszont 59,1 pontról 60 pontra erősödött. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >