Stagnált a fogyasztói bizalom Németországban
A szakértők által várt romlás helyett stagnált a német fogyasztói bizalom – áll a GfK csütörtökön közzétett felmérésében.
A nürnbergi piackutató intézet májusi fogyasztói hangulatindexe az áprilisival megegyező, 10,9 pont lett a márciusi 10,8 után. Egy éve az index 10,2 ponton állt.
Szakértők a mutató minimális gyengülésére, 10,8 pontra számítottak.
A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos alindex 53,5 pontra gyengült az előző havi 54,9 pontról, a vásárlási hajlandóságot jelző almutató viszont 59,1 pontról 60 pontra erősödött. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >