Stabil partnerek, gyors kiszolgálás a Depó-Trade-nél
A Depó-Trade ’94 Bt. több mint 20 éve foglalkozik élelmiszerek, édességek, kávé kis- és nagykereskedelmével. Választéka mintegy 1500 cikkelemből áll, nagykereskedelmi tevékenységét főleg Komárom-Esztergom megye területén folytatja. Partnereit három üzletkötőjük heti rendszerességgel látogatja, és továbbítja a megrendeléseket a baji raktárba, ahonnan négy tehergépkocsi végzi a kiszállítást.
A Depó-Trade ’94 célja a nagy- és kiskereskedelmi partnerei megrendeléseinek gyors és pontos kiszolgálása és támogatása a mindenkori vevői igényeknek megfelelő árak kialakításával, hogy a szektorban betöltött pozíciója tovább erősödhessen.
– Az utóbbi évek tapasztalatai alapján elmondhatjuk, hogy mind a vevői, mind a beszállítói oldalon stabil partnerekkel tartjuk a kapcsolatot. Az adózási morál és a fizetési szokások javuló tendenciát mutatnak, de mint minden ágazatban, itt is van hová fejlődnie számos vállalkozásnak – állapítja meg Sárai Imre, a Depó-Trade ’94 Bt. ügyvezetője.
Úgy látja, hogy már a gazdasági növekedést is veszélyezteti az el- és kivándorlás miatti jelentős munkaerőhiány. A meglévő dolgozói létszámmal egyelőre csak a túlmunka növelésével tudják teljesíteni saját és partnereik elvárásait, ugyanakkor bíznak az emberi erőforrások kedvező alakulásában. Létszámbővítést nem terveznek, a kilépő dolgozók pótlása is komoly problémát okozna.
– A rendszeres jogszabályváltozások megnehezítik munkánkat, ugyanakkor szükségesnek tartjuk, hiszen ezáltal válik átláthatóvá, nyomon követhetővé és biztonságossá a kereskedelmi lánc egészen a végső fogyasztóig – teszi hozzá Sárai Imre.
Idén is számos új termékkel bővült gyártói beszállítóik termékpalettája, amelyet velük karöltve népszerűsítenek. //
Vevőkör:
RETAIL
Főbb forgalmazott kategóriák:
SZÁRAZÁRU, KÁVÉ, ÉDESSÉG
Bruttó forgalom, 2016.:
3,5 MRD HUF
Bruttó forgalom, 2017.:
3,8 MRD HUF
Honlap: www.depo-trade.hu
Területi lefedettség:
KÖZÉP-MAGYARORSZÁG
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Csúcsteljesítmény a nagykereskedelemben
November 8-án kiemelt beszállító partnerei körében tartotta meg hagyományos éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >