Stabil működés, megerősített vezetés az ÖRT-nél
Az ÖRT 2022.évi Közgyűlése megerősítette a szervezet vezetését, így a következő három évben ismét dr. Molnár Kálmán, az Unilever jogi- és vállalati kapcsolati igazgatója lesz az ÖRT elnöke, Mező László (Medicom) és Galavics András (MTVA) pedig az alelnökök. Fazekas Ildikó igazgatóként, a stratégiai feladatokra koncentrál, Gerendi Zsolt főtitkár pedig a szervezet operatív vezetését látja el.
Az idei közgyűlésen – mely személyes jelenlét mellett került megrendezésre – az elmúlt év beszámolója és a jövőbeni tervek, valamint a költségvetés áttekintése mellett tisztújításra is sor került, melynek keretében az ÖRT jelenlegi vezetőit megerősítette pozíciójukban a szervezet Közgyűlése. Az elnök és az alelnökök személyei mellett a Felügyelő Bizottság tagjait is újraválasztották. A Választmány tagságban néhány új tagot üdvözölhetünk, Juhász Péter Tibor (Vodafone), Bíró Pál (Google) és Lőrinc Attila (Doupla) személyében.
Büszke vagyok arra, hogy újra bizalmat szavazott nekem a reklámszakma jelentős részét tömörítő ÖRT tagság. Az elmúlt három év a COVID és a nehéz gazdasági körülmények ellenére is folyamatos bővülést és fejlődést hozott számunkra, köszönjük a bizalmat régi és új tagjainknak. A reklámipart érintő kihívások most sem hagyták elkényelmesedni az ÖRT-öt. Új szolgáltatások bevezetésével, a reklám önszabályozás teljeskörű rendszerének valamennyi elemét felhasználva – előzetes véleményezés, monitoring és a szakma intenzív edukációja – dolgoztunk a reklámokba és a reklámipar önszabályozásába vetett hit kialakítása és megtartása érdekében. Megtiszteltetés számomra, hogy a következő 3 évben a szervezet elnökeként számítanak rám, örömmel vállaltam a feladatot – fogalmazott dr. Molnár Kálmán az ÖRT újra megválasztott elnöke.
Dr. Molnár Kálmán személyében egy olyan vállalat képviselője tölti be továbbra is az elnöki tisztet, amely a világon mindenütt az önszabályozás élharcosa, az önszabályozási ügyek fő támogatója. Ráadásul az Unilever az ÖRT alapításakor a hirdetői oldal fő szervezője volt. Biztos vagyok abban, hogy a két alelnökkel Mező Lászlóval és Galavics Andrással és a választmányba és a Felügyelő Bizottságba most választott tagokkal, – akik a reklámipar meghatározó egyéniségei – valamint az ÖRT kiváló munkatásaival remek csapatot alkotva dolgozunk majd a compliance (megfelelés) fontosságának minél szélesebb körben való megismertetéséért és az ÖRT további fejlődéséért. Az ÖRT konkrét, reklámetikai eljárásaiban pedig a továbbiakban is biztosított a döntéshozatal függetlensége, hiszen a panaszbizottság elnöki feladatait továbbra is Megyer Örs látja el – nyilatkozta Fazekas Ildikó az ÖRT igazgatója.
Az elmúlt három évben kiemelt célunk volt az önszabályozás stratégia lefedettségének további növelése, valamint új szolgáltatási területek feltérképezése és szolgáltatásaink bővítése. Munkánk során az ÖRT munkatársaival közösen, fordulatokban és kihívásokban gazdag, de sikeres utat jártunk be ezen célok elérése érdekében. Ennek a munkának eredményeként egy nagyon erős és hűséges tagsággal közösen dolgozunk – az európai önszabályozó szervezet, az EASA tagjaként – a reklámönszabályozás érdekében. Büszke vagyok arra, hogy a következő hároméves ciklusra is bizalmat kaptam és továbbra is a főtitkári teendőket láthatom el az ÖRT-nél – hangsúlyozta Gerendi Zsolt főtitkár.
Az ÖRT Választmányának és Felügyelő Bizottságának tagjai a reklámipar kiváló és neves szakemberei.
Média oldal:
Bíró Pál (Google)
Csikesz Erika (TV2)
Dudás Gergő (RTL Klub)
Fecske Zoltán (Publimont)
Galavics András (MTVA) – alelnök
Kisszékelyi Veronika (Centrál Médiacsoport)
Miklósi Zoltán (HVG)
Ügynökségi oldal:
Bacsa Gábor (Dentsu)
Bölcs Ádám (Well)
Csurgó Balázs (Havas Worldwide)
Csurgó Brigitta (Mito)
Lőrincz Attila (Doupla)
Mező László (MediaCom) – alelnök
Szarvas László (Café)
Hirdetői oldal:
Balázs Ildikó (Auchan)
Fekete Zoltán (Márkaszövetség)
Juhász Péter Tibor (Vodafone)
Major Ferenc (Béres)
Mikházi Ildikó (L’Oreal)
Dr. Molnár Kálmán (Unilever) – elnök
Szabó Ibolya (Dreher)
A Felügyelő Bizottság tagjai:
Blaskó Nikolett (ACG)
Szelei Szilárd (PromOOH)
Várkonyi Beáta (Danone)
Kapcsolódó cikkeink
Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >AI narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) szintet lépett az etikus reklámozást…
Tovább olvasom >Magyar Marketing Szövetség: életműdíj Dr. Megyer Örsnek
A Magyar Marketing Szövetség Tonk Emil Életműdíjasa 2024-ben Dr. Megyer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >