Sri Lankán bővülne tovább a SPAR
A SPAR International ambiciózus tervekkel vágott neki a Srí Lanka-i piac meghódításának, melynek céldátumát 2033-ban határozták meg. A bővítést a Spar Srí Lanka Ltd., a SPAR South Africa és a Ceylon Biscuits Limited együttműködése irányítja. A partnerség eredményeként az első SPAR szupermarket az ország fővárosában, Colombóban nyílt meg.
A szupermarket 1000 négyzetméteren várja a vásárlókat, és nagy hangsúlyt fektetnek a friss élelmiszerekre, a zöldségek és gyümölcsök széles választékára, de természetesen megtalálhatóak a SPAR saját márkás termékei is, amelyek helyileg beszerzett összetevők felhasználásával készülnek.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy partnerünk a Ceylon Biscuits LTD a SPAR márkát egy ilyen dinamikus piacra hozza – fogalmazott Tobias Wasmuht, a SPAR International ügyvezető igazgatója.
– Ez egy nagyon izgalmas időszak az állandóan változó élelmiszer-kiskereskedelmi környezetben. Küldetésünk a hatékony ellátási lánc menedzsmentje, a készletbeszerzés, a promóciós és marketingtámogatása – mondta Wayne Hodson, a Srí Lanka SPAR vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >