A palack négyszögesítése
Meggyőződésünk, hogy kockás borász soha nem fog szögletes palackot készíteni – nagy valószínűséggel az utóbbit is marketingesek találták ki. Azt szeretjük leginkább ezekben a termékekben, hogy nem a konkurenciaharc hívta őket életre, hanem az alkalmazkodás igénye.
A kaliforniai Truett-Hurst szögletes borosüvege persze PR-fogásnak sem utolsó, de inkább elhisszük a tulajdonosoknak, hogy termékeik ökológiai lábnyomának csökkentésére gondoltak, amikor a csomagolás racionálisabbá tételére hivatkozva kisebb helyen elférő, kevesebb csomagolóanyagot igénylő palackokat gyártottak – a bizonyítás levezetését képünk is illusztrálja (1).
Hatását tekintve talán kevésbé jelentős, ám az ötlet kreativitását illetően az előzőnél is jóval eredetibb a Garçon Wine klub innovációja. Az internet korában, amikor borukat egyre többen keresik (és találják meg) a világhálón, a vásárolt termékek óriási mennyisége postai úton jut el a fogyasztóhoz. Az angol vállalkozás szinte a végletekig egyszerűsíti a bor házhoz rendelését: a postaládába beférő lapos műanyag palackba töltik akár a legjobb boraikat is (2). A cél nyilvánvalóan a fogyasztás, nem a gyűjtögetés!. //
Kapcsolódó cikkeink
Alufix Prémium 3in1 Airfryer Sütőpapír
A piacon egyedülálló 3in1 szilikonozott sütőpapír. Alkalmazható: forrólevegős sütőhöz, multicookerhez…
Tovább olvasom >Verbena Menta-alma cukorka C- és D-vitaminnal 60 g
A már jól ismert Verbena gyógynövényes cukorkák legújabb íze, amely…
Tovább olvasom >PEKÁNDIÓS FONOTT FORNETTI ÉS MÁLNÁS KORONA
A Pekándiós fonott és a Málnás korona nemcsak megjelenésében, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >