A palack négyszögesítése
Meggyőződésünk, hogy kockás borász soha nem fog szögletes palackot készíteni – nagy valószínűséggel az utóbbit is marketingesek találták ki. Azt szeretjük leginkább ezekben a termékekben, hogy nem a konkurenciaharc hívta őket életre, hanem az alkalmazkodás igénye.
A kaliforniai Truett-Hurst szögletes borosüvege persze PR-fogásnak sem utolsó, de inkább elhisszük a tulajdonosoknak, hogy termékeik ökológiai lábnyomának csökkentésére gondoltak, amikor a csomagolás racionálisabbá tételére hivatkozva kisebb helyen elférő, kevesebb csomagolóanyagot igénylő palackokat gyártottak – a bizonyítás levezetését képünk is illusztrálja (1).
Hatását tekintve talán kevésbé jelentős, ám az ötlet kreativitását illetően az előzőnél is jóval eredetibb a Garçon Wine klub innovációja. Az internet korában, amikor borukat egyre többen keresik (és találják meg) a világhálón, a vásárolt termékek óriási mennyisége postai úton jut el a fogyasztóhoz. Az angol vállalkozás szinte a végletekig egyszerűsíti a bor házhoz rendelését: a postaládába beférő lapos műanyag palackba töltik akár a legjobb boraikat is (2). A cél nyilvánvalóan a fogyasztás, nem a gyűjtögetés!. //
Kapcsolódó cikkeink
Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >Häagen-Dazs „A város esszenciája” jégkrémkollekció
Az egyetlen jégkrémválogatás, amely elmerít a világ ikonikus városaiban, megidézve…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >