Sprÿng márkanév alatt kínál az Ÿnsect lisztbogárlárva-alapú állateledel alapanyagokat
A lisztbogárlárva-alapú tápok gyártója, a Ÿnsect új összetevő márkát indított a kisállateledel-gyártók számára.
A Sprÿng márka lisztbogár-lárva (Tenebrio molitor) felhasználásával előállított, száraz és nedves állateledelekbe „könnyen beépíthető, semleges ízű, szagtalan és világosbarna színű hozzávalókat” kínál.
A márka szerint a lisztbogár-lárva magas, 71% körüli fehérjetartalommal rendelkeznek és a „környezetterhelésük alacsony”, mivel melegítés után minimális mennyiségű szilárd hulladékanyagot („hamut”) hagynak maguk után.
A márkában megtestesül a vállalat küldetése, mely szerint „forradalmasítja élelmiszer-rendszerünket, legyen szó akár az emberekről, akár a háziállatokról” – mondta Sprÿng.
„Kisállataink a családunk részei, és nincs fontosabb a család egészségénél és biztonságánál” – mondta Benjamin Armenjon, az Ÿnsect állateledelért és -egészségügyért felelős vezérigazgatója.
„Ezt szem előtt tartva törekedtünk a Sprÿng megalkotásával életminőségük lehető legmagasabb szintre emelésére.”
A márka az állateledel-gyártóknak „a legmagasabb minőségű tápanyagokkal fenntartható megoldást kínált” – tette hozzá Armenjon.
A bevezetés keretében az Ÿnsect az állateledel-piacra mint rövid távú fejlesztési stratégiájának egyik pillérére tekint és összpontosít.
A vállalkozás most készül az első szállításokra a franciaországi Amiens-ben található új Ÿnfarmjáról, amely állítása szerint „a világ legnagyobb vertikális farmja„.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymillióan írtak alá egy petíciót egy növényvédő szer újbóli bevezetéséről szóló törvény ellen
Meghaladta hétfőn Franciaországban az 1,3 milliót egy növényvédő szer újbóli…
Tovább olvasom >19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2025 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >