Sprÿng márkanév alatt kínál az Ÿnsect lisztbogárlárva-alapú állateledel alapanyagokat
A lisztbogárlárva-alapú tápok gyártója, a Ÿnsect új összetevő márkát indított a kisállateledel-gyártók számára.
A Sprÿng márka lisztbogár-lárva (Tenebrio molitor) felhasználásával előállított, száraz és nedves állateledelekbe „könnyen beépíthető, semleges ízű, szagtalan és világosbarna színű hozzávalókat” kínál.
A márka szerint a lisztbogár-lárva magas, 71% körüli fehérjetartalommal rendelkeznek és a „környezetterhelésük alacsony”, mivel melegítés után minimális mennyiségű szilárd hulladékanyagot („hamut”) hagynak maguk után.
A márkában megtestesül a vállalat küldetése, mely szerint „forradalmasítja élelmiszer-rendszerünket, legyen szó akár az emberekről, akár a háziállatokról” – mondta Sprÿng.
„Kisállataink a családunk részei, és nincs fontosabb a család egészségénél és biztonságánál” – mondta Benjamin Armenjon, az Ÿnsect állateledelért és -egészségügyért felelős vezérigazgatója.
„Ezt szem előtt tartva törekedtünk a Sprÿng megalkotásával életminőségük lehető legmagasabb szintre emelésére.”
A márka az állateledel-gyártóknak „a legmagasabb minőségű tápanyagokkal fenntartható megoldást kínált” – tette hozzá Armenjon.
A bevezetés keretében az Ÿnsect az állateledel-piacra mint rövid távú fejlesztési stratégiájának egyik pillérére tekint és összpontosít.
A vállalkozás most készül az első szállításokra a franciaországi Amiens-ben található új Ÿnfarmjáról, amely állítása szerint „a világ legnagyobb vertikális farmja„.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >146 millió eurót ruház be a Coca-Cola franciaországi üzemébe
A Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) 146 millió eurós beruházást jelentett…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >