SPRINTER – magabiztos növekedés, stabil minőség
A 13 éve magyar családi vállalkozásként induló SPRINTER Futárszolgálat Kft. eddigi legjobb eredményét érte el 2009-ben.
A belföldi expressz- és csomagpiacon jelen levő SPRINTER által kézbesített csomagok száma 38 százalékkal nőtt 2009-ben, ami több mint másfél millió éves csomagmennyiséget jelentett. Ezzel párhuzamosan a bevétele 28,8 százalékkal múlta felül az előző évet. Ezzel a vállalat tovább erősítette piaci pozícióját a hazai expressz és csomagpiacon.
A kézbesített csomagok száma tavaly elérte a 1,5 millió küldemény mennyiséget, ami 38 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest, miközben 723 millió forint lett a tárgyéves árbevétele, ami 28,8 százalékkal nőtt 2008-hoz képest.
A piacon drasztikus árcsökkentés tapasztalható, amit az erős konkurenciaharc generál. „Ettől függetlenül úgy véljük, hogy ügyfeleink nem minden esetben törekszenek az „olcsóságra”. Adott esetben hajlandóak egy szolgáltatásért többet is fizetni, amennyiben magasabb minőséghez, valamint pénzben is kifejezhető többletértékhez jutnak. Ennek ellenére az árérzékenység egyértelműen jellemző a piacra, a cégek igyekszenek beszerzési oldalon alacsonyan tartani a költségeket.” – jellemezte a jelenlegi piaci helyzetet Rácz András, a SPRINTER ügyvezető igazgatója.
Érzékenyen érintette a szektort az üzemanyag árak változása is, melyet a SPRINTER egyenlőre nem érvényesített tovább a partnerei felé.
A Sprinter logisztikai szolgáltatásainak magas szinten tartására a válság ellenére az elmúlt másfél évben több mint 100 millió Ft értékű beruházást hajtottak végre, mellyel tovább növelték a szolgáltatásuk színvonalát, valamint a folyamatos, automatikus kommunikációs elemek beépítésével átláthatóvá tették működésüket a partnereik számára. A fejlesztések az év elejével nem értek véget, 2010-ben is több fejlesztési projekt van folyamatban. A tényt, hogy a jelenlegi recesszió a többi logisztikai szolgáltatóknál kevésbé sújtja a céget, Rácz András, a SPRINTER ügyvezető igazgatója azzal magyarázza, hogy az időben indított IT fejlesztéseikkel, illetve az ügyfelek számára nyújtott pluszszolgáltatásokkal még tökéletesebben elégítik ki megbízóik igényeit, amely átlag feletti növekedést eredményezett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >