SPRINTER – magabiztos növekedés, stabil minőség
A 13 éve magyar családi vállalkozásként induló SPRINTER Futárszolgálat Kft. eddigi legjobb eredményét érte el 2009-ben.
A belföldi expressz- és csomagpiacon jelen levő SPRINTER által kézbesített csomagok száma 38 százalékkal nőtt 2009-ben, ami több mint másfél millió éves csomagmennyiséget jelentett. Ezzel párhuzamosan a bevétele 28,8 százalékkal múlta felül az előző évet. Ezzel a vállalat tovább erősítette piaci pozícióját a hazai expressz és csomagpiacon.
A kézbesített csomagok száma tavaly elérte a 1,5 millió küldemény mennyiséget, ami 38 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest, miközben 723 millió forint lett a tárgyéves árbevétele, ami 28,8 százalékkal nőtt 2008-hoz képest.
A piacon drasztikus árcsökkentés tapasztalható, amit az erős konkurenciaharc generál. „Ettől függetlenül úgy véljük, hogy ügyfeleink nem minden esetben törekszenek az „olcsóságra”. Adott esetben hajlandóak egy szolgáltatásért többet is fizetni, amennyiben magasabb minőséghez, valamint pénzben is kifejezhető többletértékhez jutnak. Ennek ellenére az árérzékenység egyértelműen jellemző a piacra, a cégek igyekszenek beszerzési oldalon alacsonyan tartani a költségeket.” – jellemezte a jelenlegi piaci helyzetet Rácz András, a SPRINTER ügyvezető igazgatója.
Érzékenyen érintette a szektort az üzemanyag árak változása is, melyet a SPRINTER egyenlőre nem érvényesített tovább a partnerei felé.
A Sprinter logisztikai szolgáltatásainak magas szinten tartására a válság ellenére az elmúlt másfél évben több mint 100 millió Ft értékű beruházást hajtottak végre, mellyel tovább növelték a szolgáltatásuk színvonalát, valamint a folyamatos, automatikus kommunikációs elemek beépítésével átláthatóvá tették működésüket a partnereik számára. A fejlesztések az év elejével nem értek véget, 2010-ben is több fejlesztési projekt van folyamatban. A tényt, hogy a jelenlegi recesszió a többi logisztikai szolgáltatóknál kevésbé sújtja a céget, Rácz András, a SPRINTER ügyvezető igazgatója azzal magyarázza, hogy az időben indított IT fejlesztéseikkel, illetve az ügyfelek számára nyújtott pluszszolgáltatásokkal még tökéletesebben elégítik ki megbízóik igényeit, amely átlag feletti növekedést eredményezett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >