Sportvizet fejlesztett a PepsiCo Gatorade márkája

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 09. 14. 09:55

Az egész napos folyadékpótlás támogatására PepsiCo által fejlesztett elektrolittartalmú Gatorade víz 2024-ben kerül a boltok polcaira.

A folyadékpótló italok piacán domináns Gatorade márka agresszív terjeszkedése lépéseként bevezeti első víz termékét.

A Gatorade Water várhatóan 2024 első negyedévében kerül a boltok polcaira. A sportolók és a mozgás szerelmesei körében népszerű, elektrolitokkal feltöltött ital azoknak a fogyasztóknak szól, akik egészségesebb hidratálási lehetőséget keresnek a nap folyamán. Az elektrolittartalmú ital lúgos kémhatású, pH-ja 7,5 vagy magasabb.

A Gatorade Water egyelőre nem tartalmaz ízesítőket, ugyanis olyan fogyasztókra fókuszál, akik nem szeretnének ilyesmit az italukban. Az ízesített sportvizeket kedvelők ellenben választhatják a Gatorade tulajdonában álló, elektrolitokat, vitaminokat és antioxidánsokat tartalmazó Propel termékcsalád kínálta bármely italt.

Miközben a Gatorade a hidratálásra összpontosítva vált a sportitalok piacának több mint 70%-át uraló márkává, amelynek éves forgalma meghaladja a 6 milliárd dollárt, nem dőlhet hátra. Időközben a konkurenciát jelentő – például a Coca Cola immár Kanadában is kapható Body Armour – termékek is egyre népszerűbbek, ami a Gatorade-et arra késztetni, hogy új utakat keressen a fogyasztói igények kielégítésére mind meglévő, mind pedig potenciális vásárlóközönsége körében.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink