Sportvizet fejlesztett a PepsiCo Gatorade márkája
Az egész napos folyadékpótlás támogatására PepsiCo által fejlesztett elektrolittartalmú Gatorade víz 2024-ben kerül a boltok polcaira.
A folyadékpótló italok piacán domináns Gatorade márka agresszív terjeszkedése lépéseként bevezeti első víz termékét.
A Gatorade Water várhatóan 2024 első negyedévében kerül a boltok polcaira. A sportolók és a mozgás szerelmesei körében népszerű, elektrolitokkal feltöltött ital azoknak a fogyasztóknak szól, akik egészségesebb hidratálási lehetőséget keresnek a nap folyamán. Az elektrolittartalmú ital lúgos kémhatású, pH-ja 7,5 vagy magasabb.
A Gatorade Water egyelőre nem tartalmaz ízesítőket, ugyanis olyan fogyasztókra fókuszál, akik nem szeretnének ilyesmit az italukban. Az ízesített sportvizeket kedvelők ellenben választhatják a Gatorade tulajdonában álló, elektrolitokat, vitaminokat és antioxidánsokat tartalmazó Propel termékcsalád kínálta bármely italt.
Miközben a Gatorade a hidratálásra összpontosítva vált a sportitalok piacának több mint 70%-át uraló márkává, amelynek éves forgalma meghaladja a 6 milliárd dollárt, nem dőlhet hátra. Időközben a konkurenciát jelentő – például a Coca Cola immár Kanadában is kapható Body Armour – termékek is egyre népszerűbbek, ami a Gatorade-et arra késztetni, hogy új utakat keressen a fogyasztói igények kielégítésére mind meglévő, mind pedig potenciális vásárlóközönsége körében.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >Fanta minőségügy: kettős minőség és jogszabályok a központban
Az elmúlt időszakban újra felszínre került a kettős termékminőség kérdése,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >