Sportvizet fejlesztett a PepsiCo Gatorade márkája
Az egész napos folyadékpótlás támogatására PepsiCo által fejlesztett elektrolittartalmú Gatorade víz 2024-ben kerül a boltok polcaira.
A folyadékpótló italok piacán domináns Gatorade márka agresszív terjeszkedése lépéseként bevezeti első víz termékét.
A Gatorade Water várhatóan 2024 első negyedévében kerül a boltok polcaira. A sportolók és a mozgás szerelmesei körében népszerű, elektrolitokkal feltöltött ital azoknak a fogyasztóknak szól, akik egészségesebb hidratálási lehetőséget keresnek a nap folyamán. Az elektrolittartalmú ital lúgos kémhatású, pH-ja 7,5 vagy magasabb.
A Gatorade Water egyelőre nem tartalmaz ízesítőket, ugyanis olyan fogyasztókra fókuszál, akik nem szeretnének ilyesmit az italukban. Az ízesített sportvizeket kedvelők ellenben választhatják a Gatorade tulajdonában álló, elektrolitokat, vitaminokat és antioxidánsokat tartalmazó Propel termékcsalád kínálta bármely italt.
Miközben a Gatorade a hidratálásra összpontosítva vált a sportitalok piacának több mint 70%-át uraló márkává, amelynek éves forgalma meghaladja a 6 milliárd dollárt, nem dőlhet hátra. Időközben a konkurenciát jelentő – például a Coca Cola immár Kanadában is kapható Body Armour – termékek is egyre népszerűbbek, ami a Gatorade-et arra késztetni, hogy új utakat keressen a fogyasztói igények kielégítésére mind meglévő, mind pedig potenciális vásárlóközönsége körében.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >