Sportvizet fejlesztett a PepsiCo Gatorade márkája
Az egész napos folyadékpótlás támogatására PepsiCo által fejlesztett elektrolittartalmú Gatorade víz 2024-ben kerül a boltok polcaira.
A folyadékpótló italok piacán domináns Gatorade márka agresszív terjeszkedése lépéseként bevezeti első víz termékét.
A Gatorade Water várhatóan 2024 első negyedévében kerül a boltok polcaira. A sportolók és a mozgás szerelmesei körében népszerű, elektrolitokkal feltöltött ital azoknak a fogyasztóknak szól, akik egészségesebb hidratálási lehetőséget keresnek a nap folyamán. Az elektrolittartalmú ital lúgos kémhatású, pH-ja 7,5 vagy magasabb.
A Gatorade Water egyelőre nem tartalmaz ízesítőket, ugyanis olyan fogyasztókra fókuszál, akik nem szeretnének ilyesmit az italukban. Az ízesített sportvizeket kedvelők ellenben választhatják a Gatorade tulajdonában álló, elektrolitokat, vitaminokat és antioxidánsokat tartalmazó Propel termékcsalád kínálta bármely italt.
Miközben a Gatorade a hidratálásra összpontosítva vált a sportitalok piacának több mint 70%-át uraló márkává, amelynek éves forgalma meghaladja a 6 milliárd dollárt, nem dőlhet hátra. Időközben a konkurenciát jelentő – például a Coca Cola immár Kanadában is kapható Body Armour – termékek is egyre népszerűbbek, ami a Gatorade-et arra késztetni, hogy új utakat keressen a fogyasztói igények kielégítésére mind meglévő, mind pedig potenciális vásárlóközönsége körében.
Kapcsolódó cikkeink
A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >