Sportvizet fejlesztett a PepsiCo Gatorade márkája
Az egész napos folyadékpótlás támogatására PepsiCo által fejlesztett elektrolittartalmú Gatorade víz 2024-ben kerül a boltok polcaira.
A folyadékpótló italok piacán domináns Gatorade márka agresszív terjeszkedése lépéseként bevezeti első víz termékét.
A Gatorade Water várhatóan 2024 első negyedévében kerül a boltok polcaira. A sportolók és a mozgás szerelmesei körében népszerű, elektrolitokkal feltöltött ital azoknak a fogyasztóknak szól, akik egészségesebb hidratálási lehetőséget keresnek a nap folyamán. Az elektrolittartalmú ital lúgos kémhatású, pH-ja 7,5 vagy magasabb.
A Gatorade Water egyelőre nem tartalmaz ízesítőket, ugyanis olyan fogyasztókra fókuszál, akik nem szeretnének ilyesmit az italukban. Az ízesített sportvizeket kedvelők ellenben választhatják a Gatorade tulajdonában álló, elektrolitokat, vitaminokat és antioxidánsokat tartalmazó Propel termékcsalád kínálta bármely italt.
Miközben a Gatorade a hidratálásra összpontosítva vált a sportitalok piacának több mint 70%-át uraló márkává, amelynek éves forgalma meghaladja a 6 milliárd dollárt, nem dőlhet hátra. Időközben a konkurenciát jelentő – például a Coca Cola immár Kanadában is kapható Body Armour – termékek is egyre népszerűbbek, ami a Gatorade-et arra késztetni, hogy új utakat keressen a fogyasztói igények kielégítésére mind meglévő, mind pedig potenciális vásárlóközönsége körében.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >