Specifikus piacok

Szerző: Trademagazin Dátum: 2017. 03. 31. 10:58

Günther Ahmed Rusznak, az Islamic Information, Documentation and Certification GmbH (IIDZ) vezérigazgatója úgy látja, hogy a cégeknél egyre inkább trend, hogy termékeikkel a speciális igényeket is kiszolgálják, ugyanis ez komoly bevételi forrást is jelent számukra. A világon kb. 1,5 milliárd muszlim él, ebben óriási potenciált látnak a cégek is:

– A Halal tanúsítványok az új célcsoportok, esetünkben a muszlimok elérését és magasabb színvonalon történő kiszolgálásának elősegítését biztosítja mind az FMCG, mind a HORECA területén. A vágóhidak számára is óriási lehetőséget kínál a Halal Tanúsítvány: a Halal előírásoknak megfelelő húsnak egyre nagyobb kereslete van, mivel a Halal minősítés egyet jelent a kiváló minőséggel. Cégünk a világ összes országára kiterjedő tanúsítványok kiállítására jogosult, az egyre szigorodó akkreditációs elvárásokat folyamatosan teljesítjük. Sokrétű szolgáltatást nyújt cégünk: a meglévő, már bejáratott termékek tanúsításán kívül új termékek tervezésében, piaci információk átadásával, kiállításokon való részvétel esetén elkísérjük partnereinket. A Halal Tanúsítvány partnereink részére a minőségbiztosítási rendszer kiegészítését jelenti, illetve a tanúsítani kívánt termékeket megvizsgáljuk mind az összetevők tekintetében, mind pedig a gyártás egyes elemeinek vizsgálatával. Egy működő minőségbiztosítással rendelkező cég számára ez nem jelent különösebb kihívást, könnyedén integrálják az elvárásokat, illetve ebben maximálisan közreműködünk és segítünk ezek kialakításában, alkalmazásában.

Kapcsolódó cikkeink