Speciális franchise-rendszer a Hajdúsági Sütödék csoporttól
Speciális termelői-piaci franchise-rendszert dolgozott ki „okos” termékei, az egészséget támogató Vitajó cipók országos elterjesztésére a Hajdúsági Sütödék csoport. Az Okos élelmiszer (Smart Food) kutatási program keretében az egészséget támogató alapvető élelmiszereket fejlesztett ki, az első ilyen termékek az egyedi vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó Vitajó cipók voltak. Most iskolák bevonásával az egészségesebb és tudatosabb étkezést népszerűsítő programok szervezését támogatják. //
Kapcsolódó cikkeink
Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >A Lidl a WWF-fel közösen erősíti nemzetközi elkötelezettségét a tudatos táplálkozás mellett
A Lidl tovább erősíti a tudatos táplálkozás iránti elkötelezettségét oly…
Tovább olvasom >Partnerei sikereiért dolgozik a CBA
A CBA az előző esztendőben is folytatta azon törekvéseit, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >