Speciális franchise-rendszer a Hajdúsági Sütödék csoporttól
Speciális termelői-piaci franchise-rendszert dolgozott ki „okos” termékei, az egészséget támogató Vitajó cipók országos elterjesztésére a Hajdúsági Sütödék csoport. Az Okos élelmiszer (Smart Food) kutatási program keretében az egészséget támogató alapvető élelmiszereket fejlesztett ki, az első ilyen termékek az egyedi vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó Vitajó cipók voltak. Most iskolák bevonásával az egészségesebb és tudatosabb étkezést népszerűsítő programok szervezését támogatják. //
Kapcsolódó cikkeink
Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >A Lidl a WWF-fel közösen erősíti nemzetközi elkötelezettségét a tudatos táplálkozás mellett
A Lidl tovább erősíti a tudatos táplálkozás iránti elkötelezettségét oly…
Tovább olvasom >Partnerei sikereiért dolgozik a CBA
A CBA az előző esztendőben is folytatta azon törekvéseit, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >