SPAR: szívügyük a társadalmi felelősségvállalás
A SPAR Magyarország 2018-ban 134 millió forintot fordított társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tevékenységekre, jelentette be a cég. A családi vállalkozás kiemelten fontosnak tartja a rászorulók segítését és az egészséges életmódot.
A vállalat több mint húsz éve nyújt támogatást stratégiai partnerén, a Magyar Máltai Szeretetszolgálaton keresztül. A cégcsoport vásárlóit is igyekszik bevonni jótékonysági és egészséges életmódot támogató programjaiba, többek közt olyan kezdeményezések mentén, mint az Adni Öröm!, az Ország Bevásárlólistája, vagy a SPAR Budapest Maraton. Együttműködik a Gyermekétkeztetési Alapítvánnyal, a Tegyünk a Leukémiás Gyermekekért Alapítvánnyal, saját pályázatokat ír ki civil szervezeteknek, és támogatja a megváltozott munkaképességűeket és a fogyatékkal élőket. //
Kapcsolódó cikkeink
Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >Májusban ismét útnak indul a dm egészségbusza – A női egészséget és a női ciklust állítja fókuszba a dm
A dm a tavalyi év után ismét a női egészség…
Tovább olvasom >Egészség a mindennapokban
Az egészséges életmód mindenkinek mást és mást jelent, és nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >