SPAR: szívügyük a társadalmi felelősségvállalás
A SPAR Magyarország 2018-ban 134 millió forintot fordított társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tevékenységekre, jelentette be a cég. A családi vállalkozás kiemelten fontosnak tartja a rászorulók segítését és az egészséges életmódot.
A vállalat több mint húsz éve nyújt támogatást stratégiai partnerén, a Magyar Máltai Szeretetszolgálaton keresztül. A cégcsoport vásárlóit is igyekszik bevonni jótékonysági és egészséges életmódot támogató programjaiba, többek közt olyan kezdeményezések mentén, mint az Adni Öröm!, az Ország Bevásárlólistája, vagy a SPAR Budapest Maraton. Együttműködik a Gyermekétkeztetési Alapítvánnyal, a Tegyünk a Leukémiás Gyermekekért Alapítvánnyal, saját pályázatokat ír ki civil szervezeteknek, és támogatja a megváltozott munkaképességűeket és a fogyatékkal élőket. //
Kapcsolódó cikkeink
Túlsúly, alultápláltság, tanulságok: Lezárult a GYERE® Online Program hatásvizsgálata
A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) sikeresen zárta hároméves GYERE®…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >