SPAR: szívügyük a társadalmi felelősségvállalás
A SPAR Magyarország 2018-ban 134 millió forintot fordított társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tevékenységekre, jelentette be a cég. A családi vállalkozás kiemelten fontosnak tartja a rászorulók segítését és az egészséges életmódot.
A vállalat több mint húsz éve nyújt támogatást stratégiai partnerén, a Magyar Máltai Szeretetszolgálaton keresztül. A cégcsoport vásárlóit is igyekszik bevonni jótékonysági és egészséges életmódot támogató programjaiba, többek közt olyan kezdeményezések mentén, mint az Adni Öröm!, az Ország Bevásárlólistája, vagy a SPAR Budapest Maraton. Együttműködik a Gyermekétkeztetési Alapítvánnyal, a Tegyünk a Leukémiás Gyermekekért Alapítvánnyal, saját pályázatokat ír ki civil szervezeteknek, és támogatja a megváltozott munkaképességűeket és a fogyatékkal élőket. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is…
Tovább olvasom >Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >További cikkeink
Liszt, tojás… és egy csipetnyi kreativitás
Egyediségre, különbözőségre, ötletekre van szükségük a tésztamárkáknak, hogy az elkerülhetetlen…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Don Papa Rum
A Don Papa szuperprémium rum a Fülöp-szigeteki Negros szigetén készül,…
Tovább olvasom >