SPAR sikerek a FOODAPEST 2010 szakkiállításon
A SPAR Húsüzem termékei a FOODAPEST 2010 szakkiállításon két kategóriában is elismerő díjat nyertek. A Regnum Csípős Debreceni ,Legjobb sajátmárkás termék díjat', a Regnum Marhasonka ,Innovációs díjat’ kapott.
A SPAR 2004 novemberében, a kereskedelmi láncok között elsőként nyitotta meg saját húsüzemét bicskei központja területén. A cégcsoport dinamikus növekedésének eredményeként az elmúlt öt évben a termelő egységben is komoly fejlesztések valósultak meg.
Az üzem alapterülete jelentősen megnövekedett, mely a legutóbbi átépítéseknek köszönhetően 8000 m2-re bővült, ebből 6000 m2-t a termelőterület tesz ki. A technológiai sorok fejlesztése által a tálcás húsgyártó egység kapacitása napi 1.600 tálcáról 40.000 tálcára nőtt. A SPAR Csoport üzleteibe átlagosan napi 30.000 tálca frisshús kiszállítása történik. A Húsüzem fő tevékenységi körébe beletartozik a frisshús darabolása, valamint feldolgozott húskészítmények előállítása is. A cég a vásárlók igényei alapján folyamatosan bővíti termékkínálatát, így ma már több mint 60 féle sajátmárkás húskészítmény található SPAR márkanéven – prémium kategóriában REGNUM márkajelzéssel – az üzletek polcain. A tavalyi év termékfejlesztéseinek eredménye a két díjazott kiváló REGNUM termék is, melyek minőségben, valamint ár-érték arány vonatkozásában is méltó versenytársai a szállítói prémium márkáknak.
A SPAR Húsüzem sikerének záloga a minőség biztosítása minden területen, ugyanúgy az alapanyag kiválasztásánál, mint a gyártási folyamat alatt, valamint a késztermék kiszállítása során is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >