SPAR SHOWROOM 2022
A POS Services Kft. mint vezető európai médiacsoport tagja, teljes körű szolgáltatást nyújt a Point of Sale médiamegoldások terén azoknak, akik innovatív és hatékony eszközökkel szeretnék elérni célcsoportjukat – legyen szó kreatív koncepcióról, részletes stratégiai kampányról vagy taktikai, többcsatornás bolti aktivációról.
Cégünk 2016 óta a SPAR Magyarország Kft. hivatalos, kizárólagos in-store reklámfelület-értékesítő partnere.
Örömmel jelentjük be, hogy 2022-ben is megrendezésre kerül, cégünk saját fejlesztésű eseménye, a SPAR SHOWROOM 2022, melynek témája az idei évben a SZINERGIA. Médiaeszköz-portfóliónk évről évre bővül, módosul az éppen aktuális trendeknek, igényeknek megfelelően. A rendezvény ideje alatt ügyfeleinknek, partnereinknek lehetőséget biztosítunk kipróbálni és/vagy megtekinteni az eladáshelyi megoldásaink széles tárházát, áruházi környezetben. Idén rendhagyó módon, az esemény 5 napos lesz (szeptember 8–14. között), melynek a felújított Bécsi úti INTERSPAR ad otthont.
Rendezvényünk lehetőséget, teret ad, hogy a verseny keretein belül partnereink összemérhessék kreativitásukat. Ezzel szeretnénk arra ösztönözni ügyfeleinket, hogy gondoljuk újra a tipikus eladáshelyi megoldásokat, és hassunk egyszerre több érzékszervre, vagyis alkossunk együtt rendhagyó és formabontó megoldásokat a vásárlási út legfontosabb szakaszában, a vásárlás helyén.
Az eseményre való jelentkezésre szeptember elejétől van lehetőség a fotón látható QR-kód beolvasásával vagy a showroom.pos-services.hu weboldalon, ahol további információt, korábbi munkákat, inspirációkat és a 2021-es POS×SPAR Showroom-ot is megtekintheti. //
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR gyümölcsfa ültetésével kompenzálja rendezvényeit
A SPAR Magyarország két nagy rendezvényének karbonlábnyomát 418 őshonos gyümölcsfa…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >