SPAR SHOWROOM 2022
A POS Services Kft. mint vezető európai médiacsoport tagja, teljes körű szolgáltatást nyújt a Point of Sale médiamegoldások terén azoknak, akik innovatív és hatékony eszközökkel szeretnék elérni célcsoportjukat – legyen szó kreatív koncepcióról, részletes stratégiai kampányról vagy taktikai, többcsatornás bolti aktivációról.
Cégünk 2016 óta a SPAR Magyarország Kft. hivatalos, kizárólagos in-store reklámfelület-értékesítő partnere.
Örömmel jelentjük be, hogy 2022-ben is megrendezésre kerül, cégünk saját fejlesztésű eseménye, a SPAR SHOWROOM 2022, melynek témája az idei évben a SZINERGIA. Médiaeszköz-portfóliónk évről évre bővül, módosul az éppen aktuális trendeknek, igényeknek megfelelően. A rendezvény ideje alatt ügyfeleinknek, partnereinknek lehetőséget biztosítunk kipróbálni és/vagy megtekinteni az eladáshelyi megoldásaink széles tárházát, áruházi környezetben. Idén rendhagyó módon, az esemény 5 napos lesz (szeptember 8–14. között), melynek a felújított Bécsi úti INTERSPAR ad otthont.
Rendezvényünk lehetőséget, teret ad, hogy a verseny keretein belül partnereink összemérhessék kreativitásukat. Ezzel szeretnénk arra ösztönözni ügyfeleinket, hogy gondoljuk újra a tipikus eladáshelyi megoldásokat, és hassunk egyszerre több érzékszervre, vagyis alkossunk együtt rendhagyó és formabontó megoldásokat a vásárlási út legfontosabb szakaszában, a vásárlás helyén.
Az eseményre való jelentkezésre szeptember elejétől van lehetőség a fotón látható QR-kód beolvasásával vagy a showroom.pos-services.hu weboldalon, ahol további információt, korábbi munkákat, inspirációkat és a 2021-es POS×SPAR Showroom-ot is megtekintheti. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is…
Tovább olvasom >Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >