SPAR SHOWROOM 2022
A POS Services Kft. mint vezető európai médiacsoport tagja, teljes körű szolgáltatást nyújt a Point of Sale médiamegoldások terén azoknak, akik innovatív és hatékony eszközökkel szeretnék elérni célcsoportjukat – legyen szó kreatív koncepcióról, részletes stratégiai kampányról vagy taktikai, többcsatornás bolti aktivációról.
Cégünk 2016 óta a SPAR Magyarország Kft. hivatalos, kizárólagos in-store reklámfelület-értékesítő partnere.
Örömmel jelentjük be, hogy 2022-ben is megrendezésre kerül, cégünk saját fejlesztésű eseménye, a SPAR SHOWROOM 2022, melynek témája az idei évben a SZINERGIA. Médiaeszköz-portfóliónk évről évre bővül, módosul az éppen aktuális trendeknek, igényeknek megfelelően. A rendezvény ideje alatt ügyfeleinknek, partnereinknek lehetőséget biztosítunk kipróbálni és/vagy megtekinteni az eladáshelyi megoldásaink széles tárházát, áruházi környezetben. Idén rendhagyó módon, az esemény 5 napos lesz (szeptember 8–14. között), melynek a felújított Bécsi úti INTERSPAR ad otthont.
Rendezvényünk lehetőséget, teret ad, hogy a verseny keretein belül partnereink összemérhessék kreativitásukat. Ezzel szeretnénk arra ösztönözni ügyfeleinket, hogy gondoljuk újra a tipikus eladáshelyi megoldásokat, és hassunk egyszerre több érzékszervre, vagyis alkossunk együtt rendhagyó és formabontó megoldásokat a vásárlási út legfontosabb szakaszában, a vásárlás helyén.
Az eseményre való jelentkezésre szeptember elejétől van lehetőség a fotón látható QR-kód beolvasásával vagy a showroom.pos-services.hu weboldalon, ahol további információt, korábbi munkákat, inspirációkat és a 2021-es POS×SPAR Showroom-ot is megtekintheti. //
Kapcsolódó cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A SPAR gyümölcsfa ültetésével kompenzálja rendezvényeit
A SPAR Magyarország két nagy rendezvényének karbonlábnyomát 418 őshonos gyümölcsfa…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >