SPAR SHOWROOM 2022
A POS Services Kft. mint vezető európai médiacsoport tagja, teljes körű szolgáltatást nyújt a Point of Sale médiamegoldások terén azoknak, akik innovatív és hatékony eszközökkel szeretnék elérni célcsoportjukat – legyen szó kreatív koncepcióról, részletes stratégiai kampányról vagy taktikai, többcsatornás bolti aktivációról.
Cégünk 2016 óta a SPAR Magyarország Kft. hivatalos, kizárólagos in-store reklámfelület-értékesítő partnere.
Örömmel jelentjük be, hogy 2022-ben is megrendezésre kerül, cégünk saját fejlesztésű eseménye, a SPAR SHOWROOM 2022, melynek témája az idei évben a SZINERGIA. Médiaeszköz-portfóliónk évről évre bővül, módosul az éppen aktuális trendeknek, igényeknek megfelelően. A rendezvény ideje alatt ügyfeleinknek, partnereinknek lehetőséget biztosítunk kipróbálni és/vagy megtekinteni az eladáshelyi megoldásaink széles tárházát, áruházi környezetben. Idén rendhagyó módon, az esemény 5 napos lesz (szeptember 8–14. között), melynek a felújított Bécsi úti INTERSPAR ad otthont.
Rendezvényünk lehetőséget, teret ad, hogy a verseny keretein belül partnereink összemérhessék kreativitásukat. Ezzel szeretnénk arra ösztönözni ügyfeleinket, hogy gondoljuk újra a tipikus eladáshelyi megoldásokat, és hassunk egyszerre több érzékszervre, vagyis alkossunk együtt rendhagyó és formabontó megoldásokat a vásárlási út legfontosabb szakaszában, a vásárlás helyén.
Az eseményre való jelentkezésre szeptember elejétől van lehetőség a fotón látható QR-kód beolvasásával vagy a showroom.pos-services.hu weboldalon, ahol további információt, korábbi munkákat, inspirációkat és a 2021-es POS×SPAR Showroom-ot is megtekintheti. //
Kapcsolódó cikkeink
Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >