SPAR SHOWROOM 2022
A POS Services Kft. mint vezető európai médiacsoport tagja, teljes körű szolgáltatást nyújt a Point of Sale médiamegoldások terén azoknak, akik innovatív és hatékony eszközökkel szeretnék elérni célcsoportjukat – legyen szó kreatív koncepcióról, részletes stratégiai kampányról vagy taktikai, többcsatornás bolti aktivációról.
Cégünk 2016 óta a SPAR Magyarország Kft. hivatalos, kizárólagos in-store reklámfelület-értékesítő partnere.
Örömmel jelentjük be, hogy 2022-ben is megrendezésre kerül, cégünk saját fejlesztésű eseménye, a SPAR SHOWROOM 2022, melynek témája az idei évben a SZINERGIA. Médiaeszköz-portfóliónk évről évre bővül, módosul az éppen aktuális trendeknek, igényeknek megfelelően. A rendezvény ideje alatt ügyfeleinknek, partnereinknek lehetőséget biztosítunk kipróbálni és/vagy megtekinteni az eladáshelyi megoldásaink széles tárházát, áruházi környezetben. Idén rendhagyó módon, az esemény 5 napos lesz (szeptember 8–14. között), melynek a felújított Bécsi úti INTERSPAR ad otthont.
Rendezvényünk lehetőséget, teret ad, hogy a verseny keretein belül partnereink összemérhessék kreativitásukat. Ezzel szeretnénk arra ösztönözni ügyfeleinket, hogy gondoljuk újra a tipikus eladáshelyi megoldásokat, és hassunk egyszerre több érzékszervre, vagyis alkossunk együtt rendhagyó és formabontó megoldásokat a vásárlási út legfontosabb szakaszában, a vásárlás helyén.
Az eseményre való jelentkezésre szeptember elejétől van lehetőség a fotón látható QR-kód beolvasásával vagy a showroom.pos-services.hu weboldalon, ahol további információt, korábbi munkákat, inspirációkat és a 2021-es POS×SPAR Showroom-ot is megtekintheti. //
Kapcsolódó cikkeink
A polcon vár az ebéded
Convenience, azaz kényelmi terméket azért vásárolunk, hogy az ételkészítés munkájának…
Tovább olvasom >A fenntartható jövőt a jelenben alapozza meg a SPAR
A SPAR Magyarország vállalatfilozófiájának fontos részét képezi környezettudatosság, a társadalmi…
Tovább olvasom >A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >