SPAR Partner Program: öt éve folyamatos fejlesztésben
A SPAR franchise programhoz a csatlakozó töltőállomásokkal és üzletekkel együtt már országszerte összesen 133 áruház tartozik, amelyek mintegy 1500 embernek adnak munkát. Az üzletág éves forgalma meghaladja a 32 milliárd forintot. A SPAR Partner Program sikertörténete folytatódik.
Az első, 2012-ben Móron megnyitott franchise áruház elindulása óta bebizonyosodott, hogy a program népszerű és eredményes üzleti modell, hiszen ennek keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezenkívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű, mindig friss és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek.
Bruzsa Richárd, Budapest, Ungvár utca
Kozma Béla, Budapest, Lónyay u.
A SPAR franchise programjának égisze alatt megnyílt üzletek száma 2016 szeptemberében érte el a bűvös százat. A SPAR Magyarország jelenleg 109 magánkereskedővel áll szerződésben országszerte, akik összesen 133 üzletet működtetnek a partnerségi programban. A 2016-os év különösen jelentős volt a hálózat bővülése szempontjából: összesen 43 új üzlet csatlakozott. 2017 első 8 hónapjában pedig 17 új taggal bővült az immár 133 üzletegységet tömörítő hálózat, amely mintegy 1500 embernek ad munkát országszerte. Az üzletág forgalma éves szinten meghaladja a 32 milliárd forintot.
Szász Orsolya, Győrladamér
Mátyásy Nándor, Rácalmás
A csatlakozás minden fél számára azonnali és kézzelfogható előnyökkel jár. Miközben a kiskereskedők az együttműködés során megtarthatják önállóságukat,
a SPAR csoport széles áruválasztékával, minőségi termékeivel és számos szolgáltatásával – például logisztikai, helyi és országos marketing-, illetve informatikai támogatás – segíti őket. A kis üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatába ugyanakkor a helyi lakosság számára is kedvező, hiszen a környékbeli, úgynevezett kényelmi boltok kínálata jelentősen bővül, többek között a SPAR széles, saját márkás termékkínálatának köszönhetően. A SPAR Magyarország pedig mindazon előnyöket, amelyekkel a hálózathoz csatlakozó kiskereskedők által üzemeltetett egységek rendelkeznek – például a kiszolgálás minősége, a vevőismeret, a vásárlókkal való személyes kapcsolat – hosszabb távon beépíti az üzleti kultúrájába, tovább emelve annak színvonalát.
Schneider István, Pusztaszabolcs
Eichinger László, Nyirád
Tóth Lajos, Budapest, Eperjesi u.
Végh Attila, Budapest, Gömb u.
A franchise hálózat bővítése az elkövetkező időszakban is napirenden szerepel a SPAR Magyarország életében, további üzletnyitások várhatóak az év hátralévő részében, illetve jövőre is.
A SPAR továbbra is várja a magánkereskedők jelentkezését a franchise hálózathoz az ország bármely pontjáról.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. több mint 25 éves fennállása során hazánk meghatározó élelmiszer- és napi fogyasztási cikk kereskedelmi láncává vált, amelyet az alapítás óta folyamatosan bővít. Az idei 23 milliárd forint összértékű beruházásnak köszönhetően országszerte 24 áruházat újít meg, és 5 új, saját fenntartású üzletet nyit. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >