SPAR nyereményjátékkal indult az év
A promóció lényege, hogy a vásárlónak az Alföldi, Mondelez, Mizo, Nestlé, SCA, Sió, Tchibo, Unilever akcióban résztvevő termékei közül kell egy vásárlás alkalmával minimum 3 darabot kosarukba tegyenek valamely SPAR, Interspar vagy SPAR Partner üzletben, és máris részt vehetnek a nyereményjátékban.
A Spar idei első nyereményjátéka január 8-án indult a Reinas marketingügynökség szervezésében, és február 4-ig tart. A szokásos karácsonyi vásárlási roham után az év eleje az egyik legkevésbé forgalmas időszak a kereskedelemben, így kiemelten vonzza a vásárlók figyelmét a “Nyerjen a SPAR-ral” kaparós sorsjegy promóciója. A játék folyamán több mint 5000 ajándék vár a szerencsés nyertesekre, többek között a Samsung, Tchibo, KitchenAid, Rowenta, Tefal, Playmobil és Unilever cégek felajánlásában, míg a promóció fődíja egy Peugeot 208 típusú személygépkocsi.
A nyereményjátékhoz kapcsolódik a Reinas által gondosan kialakított kommunikációs mix, amely erősen támaszkodik a televízós csatornákra, de nem hiányzik belőle a célcsoportot jól célzó és elérő sajtó, online, billboard és rádió felület sem, amelyek egységes kreatívját minden plattformra a Reinas készítette.
Kapcsolódó cikkeink
Új csokoládégyártási módszert szabadalmaztatott a Nestlé
A svájci székhelyű Nestlé újfajta csokoládégyártási technológiára jegyeztetett be szabadalmi…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
A fenntarthatóság jegyében új csomagolási megoldást tesztel legújabb együttműködésében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztusban jelentősen javult a lakosság gazdasági közérzete a Századvég szerint
A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. 2025. augusztusi felmérése alapján a lakosság…
Tovább olvasom >1199 forintért árulja a Lidl az év Cukormentes Tortáját
Augusztus 28-tól mindössze 1199 forintért kínálja a Lidl Magyarország a…
Tovább olvasom >Magyar szakember az idei ICCO Global Awards zsűrijében
Szabó Judit, a hazai McDonald’s vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője…
Tovább olvasom >