SPAR nyereményjátékkal indult az év
A promóció lényege, hogy a vásárlónak az Alföldi, Mondelez, Mizo, Nestlé, SCA, Sió, Tchibo, Unilever akcióban résztvevő termékei közül kell egy vásárlás alkalmával minimum 3 darabot kosarukba tegyenek valamely SPAR, Interspar vagy SPAR Partner üzletben, és máris részt vehetnek a nyereményjátékban.
A Spar idei első nyereményjátéka január 8-án indult a Reinas marketingügynökség szervezésében, és február 4-ig tart. A szokásos karácsonyi vásárlási roham után az év eleje az egyik legkevésbé forgalmas időszak a kereskedelemben, így kiemelten vonzza a vásárlók figyelmét a “Nyerjen a SPAR-ral” kaparós sorsjegy promóciója. A játék folyamán több mint 5000 ajándék vár a szerencsés nyertesekre, többek között a Samsung, Tchibo, KitchenAid, Rowenta, Tefal, Playmobil és Unilever cégek felajánlásában, míg a promóció fődíja egy Peugeot 208 típusú személygépkocsi.
A nyereményjátékhoz kapcsolódik a Reinas által gondosan kialakított kommunikációs mix, amely erősen támaszkodik a televízós csatornákra, de nem hiányzik belőle a célcsoportot jól célzó és elérő sajtó, online, billboard és rádió felület sem, amelyek egységes kreatívját minden plattformra a Reinas készítette.
Kapcsolódó cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >